تریلر حامل ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک دستگاه تریلر کِشنده حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در این استان توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک دستگاه تریلر کِشنده حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در این استان توقیف شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۳۵۶

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک دستگاه تریلر کِشنده حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در این استان توقیف شد. 

سردار علی اکبر جاویدان با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین رصد و کنترل خودروهای عبوری گمرک شهید رجایی به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: ماموران این یگان در بازرسی از خودرو یادشده، انواع پمپ آب در سایزهای مختلف به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال کشف کردند و در این رابطه با تشکیل پرونده، یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار جاویدان، اولویت‌های اصلی پلیس هرمزگان را مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق بویژه قاچاق مواد مخدر، کالا و سوخت عنوان و اظهار کرد: باتوجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، نیروی انتظامی این استان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با جدیت و اقتدار با این پدیده، مبارزه و مقابله می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها