اجرای ۱۴ طرح مخابراتی در شهرستان خاتم

یزد- مدیر مخابرات منطقه یزد از توسعه شبکه تلفن همراه و تلفن ثابت در مناطق روستایی شهرستان خاتم خبرداد
کد خبر: ۱۴۶۷۲۲۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  مدیر مخابرات منطقه یزد در نشستی با صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته در شهرستان خاتم ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان انجام شد که شش پروژه در زمینه تلفن همراه و تلفن ثابت بود و همچنین در سال جاری نیز ۱۴ پروژه در دست اقدام است که شش پروژه در زمینه توسعه و تکمیل تلفن همراه می باشد.

زارع بیان کرد: در حال حاضر اینترنت در وضعیت3G و 4G است و مشکلی در این زمینه نیست و زمانی که مصرف اینترنت زیاد می شود نیاز است پوشش اینترنت تقویت شود.

مدیر مخابرات منطقه یزد در ادامه سخنانش با اشاره به وضعیت فیبر نوری در استان، اظهار داشت: مناطق روستایی از جمله بخش چاهک توسعه شبکه تلفن ثابت با استفاده از تکنولوژی جدید فیبر نوری انجام می شود.

زارع گفت: هر منطقه ای که از تلفن ثابت برخوردار است Adsl هم دارد اما سعی داریم امسال مناطق جدید با واگذاری فیبر نوری از اینترنت پر سرعت Vdsl و Ftth برخوردار شوند.

صباغیان در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات استان و شهرستان خاتم افزود: برخی مناطق شهرستان خاتم از جمله جنگل باغ شادی، پناهگاه حیات وحش بوروئیه و منطقه آرتزین تلفن همراه آنتن دهی مطلوبی ندارد که امیدواریم  با پیگیری های انجام شده و تلاش متخصصان مخابرات استان و این شهرستان این مناطق از شبکه تلفن همراه بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها