آدم برفی‌های ماجراجو

روزی ماه در مواجهه با غم و اندوه کودکان هنگام آب شدن آدم برفی‌ها در بهار، تصمیم گرفت آدم برفی‌ای به نام بولی و همچنین تمام خانواده و دوستانش را به زندگی بازگرداند و به آن‌ها زندگی جادویی ببخشد.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۲۲
نویسنده مریم فلاح

آدم برفی‌های ماجراجو

روزی ماه در مواجهه با غم و اندوه کودکان به هنگام آب شدن آدم برفی‌ها در بهار، تصمیم گرفت که آدم برفی‌ای به نام بولی و همچنین تمام خانواده و دوستانش را به زندگی بازگرداند و به آن‌ها زندگی جادویی ببخشد. آدم برفی‌های کوچولویی شبیه  هم، یعنی با دو چشم سیاه بزرگ، بینی قرمز گرد شبیه دلقک، بدنی گرد با دو دکمه سیاه روی آن و دست و پا‌های کوچک. تفاوت ظاهریشان در مدل و رنگ کلاهشان بود. آن‌ها ساکن خانه‌های گنبدی شکل قطبی بودند. خانه‌های یخی که به نام ایگلو شناخته می‌شوند.

آدم برفی‌های ماجراجو

ماجرا‌های این کارتون حول شخصیت اصلی آن یعنی بولی می‌گذشت، آدم برفی کوچولویی که بسیار کنجکاو، باهوش و شیرین و دوست داشتنی بود. بولی و دوستانش طی گشت زدن و ماجراجویی در طبیعتی زمستانی، در عین کشف دنیای اطرافشان، بازی‌های جدیدی اختراع می‌کردند و همین موضوع این کارتون را پیش چشم مخاطبش که گروه سنی خردسالان بودند، جذاب می‌کرد. سعید شیخ زاده، اصغر فضلی و شوکت حجت ازجمله صداپیشگان آن بودند.

آدم برفی‌های ماجراجو

آدم برفی‌های ماجراجو، (با عنوان اصلی: Bouli) محصول سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ فرانسه بود. این مجموعه کارتونی توسط برنارد و فرانسوا مورلون تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها