کنعانی: اکنون مسئله فلسطین، محل توجه دنیا و ملت‌ها شده است
نشست خبری دیپلماسی عمومی وزارت خارجه در دولت سیزدهم؛

کنعانی: اکنون مسئله فلسطین، محل توجه دنیا و ملت‌ها شده است

سخنگوی وزارت خارجه:

انتشار گزارش کذب «جاوید رحمان» محکوم است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتشار گزارش کذب جاوید رحمان گزارشگر سابق شورای حقوق بشر شدیدا محکوم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتشار گزارش کذب جاوید رحمان گزارشگر سابق شورای حقوق بشر شدیدا محکوم است.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه انتشار گزارش کذب جاوید رحمان گزارشگر سابق شورای حقوق بشر را شدیداً محکوم کرد و آن را تلاش دشمنان ایران برای خدشه دار کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران دانست.

کنعانی تاکید کرد: این گزارشگر سابق با اتکا به عنوان بین المللی و در ادامه خدمات خود به گروهک تروریستی منافقین در آخرین روزهای دوره کاری اش، منویات این گروهک تروریستی را دنبال کرده و بدیهی است ادعاهای وی فاقد هر گونه وجاهت قانونی بوده و کاملاً مردود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تأسف شدید از این‌که این فرد براحتی از جایگاه سازمان ملل متحد سو استفاده کرده و اخبار کذب منتشر می‌کند، اظهار داشت: مقامات سازمان ملل متحد به ویژه دفتر کمیسر عالی حقوق بشر مسئولیت قانونی دارد تا مانع از سو استفاده و مهیا سازی زمینه برای پیگیری اهداف مغرضانه شخصی و یا گروهی علیه کشورها شود و جمهوری اسلامی ایران حق قانونی خود را برای اعتراض به این روند غلط در برخی از نهادهای حقوق بشری محفوظ می‌داند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اظهار داشت: معاندین مردم ایران که از طریق تروریسم، تشویق تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و سایر اقدامات ایذائی نتوانستند ملت ایران را به زانو درآورند، امروز نیز با سو استفاده از نهادهای بین المللی و جعل واقعیت نمی‌توانند سابقه سیاه اقدامات ضد انسانی و تروریستی خود را پاک نمایند.

کنعانی در پایان تاکید کرد: تجارب چند دهه گذشته به روشنی گواه این است که دشمنان ملت ایران خوار و رسوا شده و حرکت عزتمندانه مردم ایران برای پیشرفت و اقتدار کشور قدرتمندانه تداوم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها