ببینید ا راه‌اندازی ٢٠٠ کانال تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه در انتخابات

پیمان جبلی،رئیس سازمان صدا و سیما گفت،اگر همراهی و کمک تمام قد رسانه ملی نبود، طرح‌ها و تصمیمات مانند پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک، سامانه محورهای کسب و کار و الکترونیک با چالش مواجه بود.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۰۰
تعداد بازدید : 4

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،پیمان جبلی،رئیس سازمان صدا و سیما گفت،اگر همراهی و کمک تمام قد رسانه ملی نبود، طرح‌ها و تصمیمات مانند پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک، سامانه محورهای کسب و کار و الکترونیک با چالش مواجه بود.

وی افزود: کمک به دولت در مدیریت مصرف برق در تابستان و مدیریت مصرف گاز در زمستان یا کمک به مدیریت بازار ارز نمونه همکاری مشترک رسانه ملی و وزارت نیروست. 

جبلی ادامه داد: در زمان کرونا هم با شبکه آموزش و مدرسه تلویزیونی به کمک دولت آمدیم تا عدالت آموزشی محقق شود. 

رییس رسانه ملی تصریح کرد:در طول سه سال گذشته هیچ بخش خبری و مشروح خبری  در رسانه ملی نیست که به یک خبر برجسته از پیشرفت در حوزه دانش بنیان اشاره نکند. 

جبلی عنوان کرد:در انتخابات سه سال گذشته در همکاری با وزارت کشورو با ابتکار رسانه ملی  ٢٠٠ کانال تلویزیونی برای حوزه‌های انتخابیه راه‌اندازی شد و به تسهیل و افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کردیم و برای پوشش رویدادها و جشنواره های فرهنگی و هنری از فجر تا کتاب و قرآن همواره کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم ودر ساترا با همدلی وزارت فرهنگ توافق و هماهنگی صورت گرفت و بسیاری از چالش‌ها برطرف و تقسیم وظیفه خوبی انجام شد. 

وی اظهار کرد:در ۶ ماهه دوم سال  ١۴٠٠ حضور اعضای دولت در برنامه‌های شبکه های مختلف رسانه ملی ١۴٠٨ ساعت بود که  در سال ١۴٠١ حدود ٢۵٩٧ ساعت و در سال ١۴٠٢ حدود ٢١٠۶ ساعت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها