به واسطه اجرای قانون در انتخابات خانه مطبوعات؛

سید علی مهاجر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدردانی کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به واسطه اجرای قانون در انتخابات خانه مطبوعات قدردانی به عمل آورد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به واسطه اجرای قانون در انتخابات خانه مطبوعات قدردانی به عمل آورد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۴۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عصر دوشنبه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست با مدیرکل و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با موضوع بررسی فرآیند برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان اظهار داشت: اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اجرای قانون و زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قابل تقدیر است.
وی افزود: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد، بستر سازی انتخابات خانه مطبوعات مطابق قانون و نظارت است و نباید تحت تأثیر حواشی و جوسازی‌های مخرب، انرژی‌بر و هزینه‌ساز قرار بگیرد.
مهاجر ادامه داد: حاشیه‌هایی که گاه ناجوان‌مردانه و مغرضانه با هدف تضعیف اداره کل فرهنگ و ارشاد و تحت تأثیر قرار دادن انتخابات انجام می‌شود، نباید ارشاد را از مسیر اجرای قانون دور نماید.
وی با اشاره به اینکه قطعاً فرهنگ و ارشاد اسلامی حق مهندسی کردن انتخابات را ندارد که تاکنون هم این‌گونه رفتار نکرده است، افزود: لیکن در عکس‌العمل‌ها و برخوردها نیز باید مراقبت شود تا شبهه مهندسی کردن انتخابات به‌وجود نیاید.
مهاجر سپس افزود: شأن اداره کل فرهنگ و ارشاد بالاتر از حواشی ایجاد شده برای انتخابات خانه مطبوعات است، و باید حفظ شود و مطمئنا فرهنگ و ارشاد وظایف مهم و متعددی دارد که خانه مطبوعات و انتخابات آن بخشی از این وظایف است و نباید این انتخابات و حواشی بیهوده آن موجب اتلاف توان و انرژی فرهنگ و ارشاد شود.
وی افزود: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با قوت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و اجرای صحیح و سلامت آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها