در میزگرد بررسی مشکلات کشتارگاه‌های استان گلستان مطرح شد

تاکید بر صادرات پایدار برای حل مشکلات صنعت

حسین پهلوانان معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه تولید مرغ استان در سطح کشور تاثیرگذار است، گفت: برنامه‌ریزی‌های سازمان جهاد و وزارتخانه حمایت از تولید داخلی است.
حسین پهلوانان معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه تولید مرغ استان در سطح کشور تاثیرگذار است، گفت: برنامه‌ریزی‌های سازمان جهاد و وزارتخانه حمایت از تولید داخلی است.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۶۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  هدف این است که صنعت پویا بماند و منافع یک سمت زنجیره به طرف دیگر کشیده نشود ما از تمامی ارکان زنجیره تولید گوشت مرغ حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت خوبی در استان وجود دارد که بر اساس آن ماه گذشته بیش از ۱۸ میلیون جوجه ریزی رخ داد که رکوردی برای استان در سطح کشور بود، ادامه داد: باید از این تولیدات به نحو احسن استفاده کنیم و به گونه‌ای نشود که افزایش تولید باعث کاهش قیمت شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه مرغداران و کشتارگاه‌ها لازم و ملزوم هم هستند، عنوان کرد: این دو حلقه باید در کنار هم باشند و انسجام داشته باشند یک تشکل باید خودش را بسازد.

پهلوانان با بیان اینکه سال گذشته با محدودیت‌هایی در بحث نهاده‌ها مواجه بودیم، اضافه کرد: با تصمیمات که در داخل گرفته شد در تامین نهاده‌ها کار به خوبی انجام شد و امروز نهاده‌ها به وفور وجود دارد حتی اعلام شده تا ۶ ماه آینده هیچ محدودیتی در تامین آن نداریم.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی بر اساس وظیفه‌بندی که دارد کارهای خودش را دنبال می‌کند، توضیح داد: ما تابع قوانین و دستورالعمل‌های بالادستی هستیم که به ما تکلیف شده است اما زمانی که در کنار هم قرار می‌گیریم باید تشکل‌های خودمان را ساماندهی کنیم و مطالبه‌گری داشته باشیم باید مجموعه‌ای قوی در استان داشته باشیم تا بتواند مطالبه‌گری داشته باشد.

پهلوانان با بیان اینکه بایدصادرات پایدار داشته باشیم تا خیلی از مشکلات را حل کنیم، اظهار کرد: از سهمیه صادراتی استان نیز باید به نحو احسن استفاده شود، سیاست دولت الان این است که ثبات در صنعت را از طریق صادرات ایجاد کند که این صادرات باید برنامه محور باشد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تاکید بر اینکه باید صنعت طیور کشور را هوشمندسازی کنیم، گفت: هر کجا به این سمت رفتیم شفافیت ایجاد شده است که می‌تواند به حل خیلی از این مشکلات کمک کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها