مدیرکل راهداری مازندران:

۳۰۰ راننده کامیون مازندرانی در اربعین خدمات رسانی کردند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: ۳۰۰ راننده کامیون در اربعین سال گذشته به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۶۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،حسن جهانیان بعدازظهر شنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار مازندران با اشاره به اینکه تلاش داریم مجاهدت رانندگان دوران دفاع مقدس دیده شود، بر لزوم تکریم این قشر تأکید کرد و گفت: ۳۰۰ راننده کامیون استان در اربعین سال گذشته خدمات رسانی کردند.

وی از نصب تابلوهایی با عنوان «طریق الرضا» در جاده‌های مازندران خبر داد.

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران قشر رانندگان در دوران دفاع مقدس به ویژه در پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام را بسیار مهم توصیف کرد و خواستار جمع آوری آثار و اسناد تلاش و مجاهدت این قشر مذکور در دوران دفاع مقدس شد.

سرهنگ سلامی بر تجلیل و تکریم از نقش رانندگان در دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط پایانه‌های باری و مسافری استان تاکید کرد و ساخت نماد نقش رانندگان در دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مورد تاکید قرار داد.

این مسئول بر نصب تابلوهای راهنمای برون شهری در مسیرهای منتهی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و همچنین اقدام فرهنگی در روز جهانی مقاومت ویژه رانندگان ترانزیت خارجی را مورد تاکید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها