سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

خسارت‌های دو قطبی سازی برای کشور 

سخنگوی هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه دوقطبی سازی جز خسارت، تفرقه و تضعیف توان مالی خروجی دیگری برای کشور ندارد، گفت: امیدواریم کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها مسیر را به نحوی طی کنند که فردای روز انتخابات از عملکرد خود پشیمان نشوند.
سخنگوی هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه دوقطبی سازی جز خسارت، تفرقه و تضعیف توان مالی خروجی دیگری برای کشور ندارد، گفت: امیدواریم کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها مسیر را به نحوی طی کنند که فردای روز انتخابات از عملکرد خود پشیمان نشوند.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی درباره افرادی که در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند که در جامعه فضای دوقطبی ایجاد کنند، افزود: افرادی که توان دفاع از برنامه‌های خود را ندارند به سیاه‌نمایی می‌پردازند، جالب اینجاست که این افراد در چند دهه گذشته نیز مسئولیت داشته‌اند و اینکه اکنون نتایج مسئولیت خود را نمی‌پذیرند جفا در حق نظام و کشور است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که برخلاف اشکلاتی که در کشور داشته‌ایم، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را نیز شاهد بوده‌ایم. به همین دلیل سوال اینجاست که چرا زبان برخی آقایان برای بیان این پیشرفت‌ها الکن است؟ و از تریبون‌ها برای سیاه‌نمایی استفاده می‌کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس عنوان کرد: فردی که رجل سیاسی، مدیر و مدبر و کاندیدای ریاست جمهوری است باید این ویژگی‌ها را داشته باشد و تراز جمهوری اسلامی را در گفتگو‌ها رعایت کند.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه برخی در کشور به دنبال دوقطبی‌های کاذب هستند، تصریح کرد: جالب اینجاست که این افراد از اتحاد نیز سخن به میان می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه دوقطبی سازی جز خسارت، تفرقه و تضعیف توان مالی خروجی دیگری برای کشور ندارد، تاکید کرد: کاندیدا‌های محترم و اعضای ستاد آن‌ها باید برنامه و داشته‌هایشان را مطرح کند و بجای این مهم به دیگران حمله نکنند تا خود را تبرئه کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس یادآور شد: معمولا افرادی که مقصر هستند، برای تبرئه خود دیگران را متهم می‌کنند یا اصل نظام را زیر سوال می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در کنار اشکالات باید به پیشرفت‌های کشور نیز پرداخت، ادامه داد: نامزد‌ها باید هر دو سوی مسائل را بدرستی ببینند تا به این شکل در حق خود و نظام مرتکب ظلم نشوند.
 
حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه دوقطبی‌سازی نیز نمی‌تواند عدم توانایی و کاستی در برنامه و ایده‌ها را جبران کند، تاکید کرد: امیدواریم کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها مسیر را به نحوی طی کنند که فردای روز انتخابات از عملکرد خود پشیمان نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها