وزیر کشور در نشست خبری:

انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

وزیر کشور در نشست خبری گفت: مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به خوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۶۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز (شنبه) پس از پایان شمارش آرا و اعلام نتایج نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، اظهار داشت: با عرض سلام به محضر مردم شریف و بزرگوار ایران و با تشکر از آنها و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه دست‌اندرکاران امر انتخابات، پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم.

وی عنوان کرد: با لطف الهی و توجه اهل بیت یک بار دیگر در این چند ماه گذشته موفق شدیم همه با هم کار مهم دیگری را در فاصله بسیار کم و چهل روز پس از شهادت شهید رئیسی رقم بزنیم. انتخابات در سلامت کامل و رقابت با حضور ارزشمند و گرانقدر مردم عزیزمان دیروز انجام شد و انتخابات که تا ۱۲ نیمه شب برگزار شد و تا ۱۱ صبح امروز شمارش انجام و به استحضار مردم عزیز رسید و اینها استاندارد مهمی را نشان داد که مثل همه کارهای جمهوری اسلامی در وقت خود انجام گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: شهادت شهید رئیسی و همراهان ایشان هیچ خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نکرد. از استانداران، بخشداران، فرمانداران، هیأت‌های اجرایی، وزارت امور خارجه، وزارت ارتباطات، عوامل انتظامی و نظامی و امنیتی، صدا و سیما و همه رسانه‌ها تشکر می‌کنیم. از خود داوطلبان تشکر می‌کنیم که حضور ارزشمندی داشتند چه عزیزانی که در میانه راه انصراف دادند و چه آنها که تا پایان راه ماندند و اخلاق را رعایت کردند.

وحیدی خاطرنشان کرد: قدردانی اصلی مربوط به مردم عزیز است که حضور ارزشمندی داشتند و با وجود اینکه در این چند ماهه ارتباط خبرگان و مجلس شورای اسلامی در دو مرحله را داشتیم و دیروز هم انتخابات دیگری برای ریاست جمهوری برگزار کردیم و مردم در این چند ماه درگیر انتخابات متعدد بودند و حضور مغتنمی داشتند.

وی افزود: برای انتخابات مرحله بعد آماده می‌شویم و جمعه آینده مجدد باید انتخابات برگزار کنیم و بار دیگر مناظر حضور مردم هستیم. جای تشکر دارد که مردم عزیز ما در بدرقه شهدای پرواز اردیبهشت و همچنین انتخابات حضور ارزشمندی داشتند که تحقق مردم سالاری دینی است و همه جا نقش مردم عزیز ما برجسته بوده است.

وزیر کشور بیان کرد: از دو شهید خود در فراجا یاد می‌کنیم که مورد هجوم اشرار در چکیگور سیستان و بلوچستان قرار گرفتند. ان شاء الله آماده مرحله بعد می‌شویم. لازم است از شهید امیرعبداللهیان یاد کنم برای مقدماتی که فراهم کرده بودند.

وحیدی در پایان تاکید کرد: از دو عزیزی که قرار است خودشان را در معرض رأی قرار دهند مانند دور قبل با رعایت اخلاق شاهد انتخابات خوب در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و تمام جهان ناظر باید انتخابات مهم چگونه در کمال صحت و سلامت انجام شده است.

تعداد بازدید : 6
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها