برنامه‌های رادیو ویژه شهدای خدمت

شبکه‌های رادیویی همزمان با چهلم شهدای خدمت ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیدند که روانه آنتن می‌شوند. در این باره می‌توان به برنامه‌هایی همچون «کارنامه»، «آقای رئیس جمهور»، «شهرآرا»، «در خدمت قرآن»، «رفیق جمهور»، «پرونده»، «یادواره» و «پیام روز» اشاره کرد.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۱۳

همچنین جلد دوم کتاب گویای حوزه مقاومت در بیانات شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی از سوی ایرانصدا منتشر شده است. در این گزارش به جزییات برنامه‌ها اشاره شده است.

رادیو ایران؛ کارنامه دستاورد‌های دولت سیزدهم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، در آستانه چهلمین روز از شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه رادیو ایران ویژه برنامه «کارنامه» را تقدیم مخاطبان می‌کند. حسین معصومی تهیه کننده ویژه برنامه «کارنامه» گفت: شهید رئیسی تمام موضوعات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را بطور جدی دنبال می‌کرد. شهید جمهور به خصوص در موضوعاتی مانند جوانی جمعیت، دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید، عمل به دغدغه‌های مقام معظم رهبری را یک ضرورت می‌دانست. «کارنامه» مروری بر دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه بهداشت، آموزش و پرورش، جوانی جمعیت، دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید دارد. اجرای برنامه به عهده مهرناز فقیهی است که ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود. همچنین ویژه برنامه «خانواده‌ای به نام ایران» پنجشنبه ۷ تیز ماه ضمن پرداختن به حماسه حضور در انتخابات به انعکاس مراسم شهدای چهلم خدمت می‌پردازد که ساعت ۸:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

رادیو فرهنگ؛ در اربعین شهدای خدمت 
شبکه رادیویی فرهنگ در برنامه «مستند فرهنگ» مروری به زندگی و فعالیت‌های شهید جمهور دارد. برنامه «صبح به وقت فرهنگ» ساعت ۶:۳۰ در بخش‌های مختلف یاد شهدای خدمت را گرامی دارد. ساعت ۱۳ در برنامه «سرزمین من» درباره خدمات دولت سیزدهم صحبت می‌شود. در برنامه «آقای رییس جمهور» نیز که ساعت ۱۷ پخش می‌شود، بخشی به یادواره شهدای خدمت و ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور اختصاص دارد.

رادیو تهران؛ شهر آرا
شبکه رادیویی تهران پنجشنبه هفتم تیرماه، با توجه به این که یک روز قبل از انتخابات روی آنتن می‌رود، به همت چهار گروه برنامه ساز، ویژه برنامه «شهر آرا» را با تدارک بخش‌های ویژه تقدیم مخاطبان می‌کند. در این ویژه برنامه‌ها علاوه بر فراخوان مردم برای شرکت در انتخابات به موضوع چهلم شهدای خدمت با نگاه حماسی پرداخته می‌شود. کارنامه دولت سیزدهم و نقش شهید رئیسی تبیین می‌شود. مراسم بزرگداشت که عصر پنجشنبه در مصلی برگزار می‌شود پوشش گزارشی داده خواهد شد. سه مستند "تهران میدان شهدا" با موضوع شهید رئیسی، شهید عبداللهیان و شهید آل هاشم در کنداکتور شبکه قرار گرفته است.

رادیو قرآن؛ «درخدمت قرآن» 
شبکه رادیویی قرآن ویژه برنامه «در خدمت قرآن» را به تهیه کنندگی حسن رحمانی و اجرای جواد نصیری پنج شنبه ۷ تیرماه همزمان با چهلم شهدای خدمت و پرواز اردیبهشت ساعت ۱۷ روی آنتن می‌برد و به اقدامات در حوزه قرآن کریم شهید جمهوردر دولت سیزدهم پرداخته خواهد شد.

رادیو صبا؛ با «رفیق جمهور» 
رادیو صبا چهلمین ویژه برنامه «رفیق جمهور» را تقدیم مخاطبان می‌کند. این ویژه برنامه پنجشنبه هفتم تیر به صورت مستند راهی آنتن می‌شود. قصه «رفیق جمهور»، از یک مسجد شروع می‌شود؛ مسجدی در محله گیشا یا کوی نصر تهران و حوالی بوستان گفتگو. شهید رئیسی از دهه هشتاد، امام جماعت و تولیت مسجد امام جعفر صادق (ع) گیشا بود. در این ویژه برنامه قرار است مخاطبان با آیت الله سید ابراهیم رئیسی از نزدیک و توسط رفقای مسجد جعفری، بیشتر آشنایی شوند. ویژه برنامه «رفیق جمهور» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می‌شود.

ایرانصدا؛ کتاب گویای حوزه مقاومت
شبکه رادیویی ایران صدا همزمان با چهلم شهدای خدمت جلد دوم کتاب گویای حوزه مقاومت در بیانات سید ابراهیم رئیسی را که مجموعه‌ای از سخنان سید ابراهیم رئیسی درباره مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است را منتشر کرده است. این اثر که برگرفته از بیانات و سخنان رییس جمهور شهید درباره محور مقاومت و ارتباط آن با کشور‌های خاورمیانه و نحوه مقابله با تعدی‌ها و تجاوزات دشمنان جهان اسلام است. این کتاب به روایت امیر حسین حسین تبار، علیرضا کوه پیما و محمدمهدی ریاضی و تهیه کنندگی سیدعلی میرطالبی پور تولید و بارگذاری شده است. علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب‌های گویا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

رادیو اقتصاد؛ پرونده شهید خدمت
رادیو اقتصاد ویژه برنامه‌های «کارنامه»، «پرونده» و «شهید خدمت» را به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه تدارک دیده است. ویژه برنامه «کارنامه» به مروردستاورد‌های مهم اقتصادی در دولت سیزدهم اختصاص دارد. پروژه‌های شاخص در صنایع نفت و انرژی، داروسازی و حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در برنامه معرفی و مزایای اقتصادی بهره برداری از آن‌ها تحلیل می‌شود. «کارنامه» ساعت ۱۱ پخش می‌شود. مستند «پرونده» واکنش مردم پس از شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی را روایت می‌کند. بخش دیگری از برنامه به پخش گزیده‌هایی از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در مورد خصوصیات و عملکرد رئیس جمهور شهید اختصاص دارد. این برنامه ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود. برنامه «شهید خدمت» جنبه‌هایی از شخصیت منحصر بفرد و خستگی ناپذیر شهید جمهور را بازتاب می‌دهد. این برنامه به مرور اقدامات ارزنده ایشان در حوزه اقتصاد، حجم قابل توجه سفر به اقصی نقاط کشور و اهتمام در حل مشکلات اجرایی می‌پردازد. ساعت پخش برنامه ۲۱:۳۰ دقیقه خواهد بود.

رادیو نمایش؛ یادواره
به مناسبت چهلمین روز شهدای خدمت، ویژه برنامه " یادواره" از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی محسن جواهری، گویندگی هادی خادم حسینی، مهرناز شعبانی، نویسندگی سهیلا خدادادی، هفتم تیرماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

رادیو پیام؛ پیام روز
شبکه رادیویی پیام ویژه برنامه‌ای برای مراسم چهلم شهدای خدمت با نام پیام روز آماده کرده که به تهیه کنندگی مهدیه پهلوانی روانه آنتن می‌شود که به ویژگی‌های شهدای خدمت می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها