در روز عید باشکوه غدیر خم:

پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد؛

۱۴۰۰ موکب آماده خدمت رسانی به مردم البرز در روز عید ولایت

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری ۲۰۰۰ جشن و برپایی ۱۴۰۰ موکب در روز عید غدیر در سطح این استان خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری ۲۰۰۰ جشن و برپایی ۱۴۰۰ موکب در روز عید غدیر در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۰۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، ظهر یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ حجت الاسلام ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم گفت:دولت شهید رئیسی مظلومانه در مدت ۳ سال تلاش قابل ارزشمندی کرد و اگر افراد بخواهند منصفانه به دور از اعراض سیاسی و شخصی قضاوت کنند قطعأ نمره قبولی به عملکرد شهید خدمت خواهند داد.
وی افزود: با تلاش دولت سیزدهم همه مشاهده کردیم که انسجام بسیار خوبی در کشور صورت پذیرفت و باید تلاش کنیم تا این انسجام با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تکمیل شود و فردی اصلح انتخاب گردد تا ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.
حجت الاسلام ولایی برحق در رابطه با برگزاری جشن‌های روز عید غدیر گفت:به مانند سال‌های اخیر ظرفیت‌های هیأت مذهبی، کانون تبلیغاتی، موسسه‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی و آحاد مردم خودشان را آماده کرده اند برای استقبال باشکوه ازغدیر، فرهنگ کلانی که در سال‌های گذشته توسعه پیدا کرده است و توقع ما این می‌باشد که تمامی حلقه‌های میانی برای تقویت این مانور بزرگ فرهنگی تلاش کنند.
وی در ادامه توضیح داد:در دهه ولایت و امامت نزدیک به ۲۰۰۰ جشن در هیأت مذهبی، مساجد، کانون و موسسه‌های مردمی طراحی شده و در حال اجرا می‌باشد و برای روز عید غدیر مهمانی بزرگ خیابانی در مجموع ۱۰ کیلومتر در سطح استان البرز و همچنین ۱۵۰ ویژه برنامه در نظر گرفته شده است که پذیرای مردم عزیز باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر مردمی سازی هرچه بیشتر این برنامه‌ها گفت:پیش بینی ما این می‌باشد که مردم عزیز خودشان را آماده کرده اند تا به صورت ویژه برنامه‌های عیدغدیر را برگزار کنند و در همین راستا طبق ارزیابی صورت گرفته در استان البرز سال گذشته نزدیک به یک میلیون پرس غذا توسط مردم طبخ و توزیع شده است.
حجت الاسلام ولایی برحق در پایان گفت:در روز عید غدیر برنامه محوری تحت عنوان جشن بزرگ بیعت با ولایت در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان کرج از ساعت ۹ صبح با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز برگزار می‌شود که از همین طریق دعوت می‌کنیم مردم ولایتمدار و شریف استان البرز در این ویژه برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها