«جام‌جم» از اقبال ۷۹‌درصدی مخاطبان نسبت به مجموعه‌هایی با حال و هوای روستایی گزارش می‌دهد

محبوبیت موقعیت روستا در سریال‌های تلویزیونی

پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

خیلی دور، خیلی نزدیک با یک فرزندخوانده

در آخرین روزهای بهار و آغاز فصل تازه، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن راهی آنتن سیما می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۱۶۵۹
نویسنده سپیده اشرفی - گروه رسانه
 
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «منصور»،«بازیگوش‌ها»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»،«راه آبی ابریشم»،«دانه‌های فلفل و راز اعماق دریا»، «ریو ۱»،«یک در میلیون‌»، «اومبرتو دی»، «بالا»، «فرزندخوانده»، «زندانی اسپانیایی»، «سگ را بجنبان»،«نیوتن»، «هیولاها»،«دزدان قطار»،«امپراطور»،«پاچوآ»،«بی‌نظیر»،«لوپتو»،«سوییپِر»،«بابابزرگ مامور مخفی»، «مامور مخفی»، «مهران»، «مرد کوچک» و«جنگ ستارگان: شبح ترس» از جمله این آثار هستند که ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم.
   
منصور در شبکه یک
فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی، جمعه ۱ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ جذابیت این فیلم به واسطه یک روایت سرراست از چهره‌ای است که تلاش کرد برای ایران و ایرانی مفید باشد. این فیلم درباره شهید ستاری است که با جدیت به‌دنبال هواپیماهای جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند. در ابتدا آنها با کارخانه ساخت هواپیما همکاری کرده و صرفا قطعات واردشده از خارج ازکشور را مونتاژ می‌کردند اما ...محسن قصابیان، مهدی کوشکی، جواد هاشمی،حمیدرضا نعیمی،علیرضا زمانی‌نسب، قاسم زارع و لیندا کیانی در فیلم سینمایی منصور بازی کرده‌اند.
   
بازیگوش‌ها به شبکه ۲ رسیدند
فیلم تلویزیونی بازیگوش‌ها به کارگردانی نادره ترکمانی، جمعه ۱‌تیرماه ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟این فیلم درباره چند پسربچه است که در یک روستا که در مناطق شمالی ایران واقع شده، تعطیلات تابستان‌شان را صرف سروسامان‌دادن به تیم فوتبال‌شان می‌کنند. آنها دراین مسیر با موانع مختلفی روبه‌رو می‌شوند اما....نعیمه نظام‌دوست، مهیار مجیب، ساناز سماواتی، پارسیا شکوری، امیررضا فرامرزی و مهران رجبی در این فیلم بازی کرده‌اند.
   
دور و نزدیک شبکه ۴
فیلم سینمایی خیلی دور، خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی، پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  نحوه تغییر شخصیت یک جراح که نگران پسرش است و اعتقادی به خدا ندارد، برای مخاطب جذاب است. دکتر عالم به مرور تغییر می‌کند و با سفر پسرش همراه می‌شود. او به‌دلایل مختلف فرزندش را فراموش کرده ‌است که .... مسعود رایگان، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» هنرنمایی کرده‌اند.
   
دانه‌های فلفل در شبکه تهران 
فیلم سینمایی «دانه‌های فلفل و راز اعماق دریا» به کارگردانی «کریستیان تیده»، پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  داستان این فیلم با بازی لیاندر بورات، امیلیا فلینت، آنا بتچر و کسپر فیشر، مادر تارون زینگ یک دانشمند است که برای تمیز کردن آب از آلودگی‌ها و زباله‌ها که باعث مرگ جانوران آبی می‌شوند تلاش می‌کند. برادر‌زاده او آلیس هم برای تعطیلات نزد آنها آمده است. زینگ ربوده می‌شود و بچه‌ها به مردی به نام فلکمان که کارش دفع زباله‌های شهر است، مشکوک می‌شوند که .... 
   
فرزندخوانده به شبکه نمایش رسید
فیلم سینمایی «فرزند‌خوانده» به کارگردانی «جین هری»، پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۵‌ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  نحوه مواجه شدن یک مرد تنها با نوزادی که مادرش را از دست داده، روایت فیلم فوق را تماشایی کرده است. در این فیلم با بازی سندرین کیبرلاین، جیلس لیلوچه و الودیه بوچز خواهیم دید: تئو نوزادی است که مادرش در زمان تولد از دنیا می‌رود و چون پدرش نیز قبلا در تصادفی فوت شده و نوزاد اقوامی ندارد به سازمان سرپرستی سپرده می‌شود. اما... 
   
لوپتو به شبکه کودک می‌رود
انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی «عباس عسگری»، جمعه ۱ تیر ماه ساعت ۱۴‌ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  لوپتو روایتی ساده و تماشایی دارد. این انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌هایی است که به دست بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند. معروف‌شدن اسباب‌بازی‌های لوپتو برای آقای کمالی که مسئول آسایشگاه و مدیر پروژه‌‌ ساخت لوپتو است، مشکل‌ساز می‌شود‌ اما ...
   
سوییپر در شبکه امید
فیلم سینمایی «سوییپِر» به کارگردانی امین شجاعی، امروز ساعت ۱۷از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم درباره رضا، بازیکن تیم فوتسال نوجوانان یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که با شیوع ویروس کروناوتعطیلی سالن‌های ورزشی، تیم‌شان ازبین می‌رود.درهمین ایام... .زنده‌یاد علی سلیمانی، عزت‌ا...رمضانی، علی‌محمد رادمنش، صالح شجاعی، پارسا کاربخش، مهرشاد قادری و یاسین علیزاده در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.
   
تماشای مامور مخفی در شبکه افق
فیلم سینمایی جدید «مامور مخفی» به کارگردانی مورگان اس. دالیبرت، فردا ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  در این فیلم با بازی آلبان لنوار، اود لو پاپ و اریک کانتونا خواهیم دید که یک مامور حرفه‌ای به نام آدام فرانکو برای دولت فرانسه کار می‌کند. پس از این‌که یکی از ماموریت‌های او در تونس به پایان می‌رسد، ماموریت دیگری به او محول می‌شود. او در این ماموریت باید یک فرد مسلمان سودانی را پیدا و دستگیر کند  و... .
   
مرد کوچک با زیرنویس ناشنوایان 
فیلم‌سینمایی«مردکوچک»به کارگردانی کارلوس دل کاستیلو، فرداساعت۱۱بازیرنویس ویژه ناشنوایان ازشبکه‌سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ فیلم‌های آخر هفته شبکه سلامت با زیرنویس ویژه ناشنوایان پخش می‌شود و از این منظر می‌تواند برای مخاطبان خاص این حوزه، تماشایی باشد. این فیلم با بازی ویلمر آمادو، هنری آرگوئلو و ژوس لوئیس بالکالزر؛ داستان پسر نوجوانی به نام آلفونسو است که با از دست دادن پدر و مادرش، مجبور می‌شود مسئولیت مالی زندگی را به‌عهده بگیرد. پس از مدتی وقتی در یک داروخانه مشغول کار می‌شود، به دلیل علاقه زیاد و مطالعاتی که در این زمینه دارد، به اطلاعات گسترده‌ای دست یافته و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها