در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال 1403 عنوان شد؛

تک تک اعضاء مطالبه گر باشند و در امر اطلاع رسانی دغدغه مند و مسئولانه میدان داری کنند

سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری با اشاره به اینکه مش و منش شهید جمهور را باید الگو قرار بدهیم، گفت: تک تک اعضاء مطالبه گر باشند و در امر اطلاع رسانی دغدغه مند و مسئولانه میدان داری کنند.
سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری با اشاره به اینکه مش و منش شهید جمهور را باید الگو قرار بدهیم، گفت: تک تک اعضاء مطالبه گر باشند و در امر اطلاع رسانی دغدغه مند و مسئولانه میدان داری کنند.
کد خبر: ۱۴۶۱۱۳۸
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش  جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح یکشنبه سی و پنجمین جلسه پیاپی و نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و اعضای حقوقی و حقیقی با چهار دستور برپا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن ادای احترام به شهید جمهور و یارانش و نیز تبریک روز عرفه و عید سعید قربان،گفت: اخلاق، نگاه و ورود میدانی و توجه نکردن به حاشیه از ویژگی های شهید جمهور بود و  مش و منش وی را باید الگو قرار بدهیم.

سید علی مهاجر در ادامه با تاکید بر اینکه فرصت اندک هست و با هجمه نابرابر دشمنان مواجه هستیم، گفت: تک تک اعضاء مطالبه گر باشند و در امر اطلاع رسانی دغدغه مند و میدان داری کنند.

وی برپایی رویدادهایی چون خبرنگار امیدآفرین در پی سفر دومین شهید جمهور و اعضا دولت سیزدهم به استان گلستان و نیز خبرنگار امیدآفرین ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته را ارزشمند و تاثیرگذار برشمرد و افزود: ایده پردازی برپایی دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین برای انتخابات پیش رو قابل توجه است و ضرورت دارد اهالی رسانه در امر اطلاع رسانی و جلب مشارکت حداکثری اهتمام نشان دهند.

مهاجر همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر رصد واحصاء کانال ها و گروه های پر مخاطب و نیز تولید آثار کیفی و موثر تاکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا نیز  ضمن ارائه گزارشی مبسوط از کارگروه های چهارگانه شورا و اقدامات صورت گرفته، درباره دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین مطالبی را به سمع حاضران رساند.

وی همچنین در خصوص برنامه های اطلاع رسانی و اقناعی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همراه با رویکردها و راهبردها و اقدامات صورت گرفته و مصادیق تخلف های انتخاباتی که رسانه ها باید بدان توجه نشان دهند مطالبی را مطرح کرد.

الهام متین در بخش پایانی سخنانش به برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور میدانی در جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها ویژه انتخابات پیش رو، برپایی نشست های تبیینی ویژه اهالی رسانه و جامعه هدف مطالبی را عنوان کرد. همچنین وی گزارشی کمی از اقدامات دستگاه های اجرایی در حوزه شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی ارائه کرد.

گفتنی است، در این جلسه همچنین حاضران ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به تصمیم ها و اجرایی شدن راهبرد و اهداف با توجه به نزدیک بودن به زمان انتخابات، درباره اقدامات صورت گرفته در رسانه ملی، نقش روابط عمومی ها در انتخابات پیش رو، ضرورت هم افزایی و مواردی از این دست مباحثی را مطرح کردند و به گفت و گو و تبادل نظر نشستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها