نمایندگان کاندیداها در مراسم قرعه‌کشی را بیشتر بشناسید

شب گذشته مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی برگزار شد. در این قرعه‌کشی، تقویم و جزئیات زمان پخش مناظره‌ها، میزگردها، گفت‌وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، از سوی کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک نماینده به مرکز همایش‌های صداوسیما آمده بود و در مراسم قرعه‌کشی شرکت کرد. پیمان جبلی رییس سازمان صدا وسیما، محمدعلی صائب معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات صداوسیما و محسن برمهانی معاون سیما، شاهچراغی و اسلامی رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور و نماینده شورای نگهبان نیز در این مراسم حضور داشتند. نمایندگان کاندیداها در مراسم قرعه‌کشی را بیشتر بشناسید.

مصطفی پورمحمدی

حجت‌الله ایوبی نماینده مصطفی پورمحمدی در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی بود. وی فارغ‌التحصیل علوم سیاسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه امام صادق (ع) و در مقطع دکترا از دانشگاه لیون فرانسه است. ایوبی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی تسلط دارد. از سوابق وی می‌توان به دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، مشاور وزیر ارشاد دولت دوازدهم، قائم‌مقام بنیاد سعدی، معاون پورمحمدی در دوران وزارت کشور و تدریس در دانشگاه‌های فرانسه و ایران اشاره کرد.

***

مسعود پزشکیان

از سوی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی دو نفر حضور داشتند؛ الیاس حضرتی و ابراهیم شیخ؛ الیاس حضرتی متولد ۱۳۴۰ و در حال حاضر دبیرکل و عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب «اعتماد ملی» و صاحب امتیاز روزنامه «اعتماد» است که سابقه نمایندگی در دوره‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم و دهم مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندهی لشکر ۱۶ قدس (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) گیلان را در کارنامه سوابق خود دارد.

ابراهیم شیخ نیز متولد سال ۱۳۵۳ و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی است و در کارنامه سوابق او علاوه بر فعالیت به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در دوران تصدی محمدعلی نجفی در شهرداری تهران طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، مشاور ریاست دانشگاه و سرپرست دانشجویان خارج از کشور دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر منابع انسانی سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران (وزارت صنعت، معدن، تجارت) نیز دیده می‌شود.

***

سعید جلیلی

بیژن نوباوه وطن در این مراسم نماینده سعید جلیلی بود. او متولد سال ۱۳۳۸ است و سابقه خبرنگاری در صداوسیما و نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی را دارد و در حال حاضر عضو مجلس دوازدهم است. او در سه دوره‌ای که عضو مجلس بوده همواره به عضویت کمیسیون فرهنگی درآمده است.

وی در انتخابات مجلس دوازدهم در لیست امناء بود که در دور دوم انتخابات، رای لازم را بدست آورد و در مجلس دوازدهم به عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم درآمد. نوباوه عضو جبهه پایداری است.
 

***

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

نماینده امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز عباس زارع نژاد بود. او با حکم قاضی‌زاده هاشمی از ابتدای سال ۱۴۰۲، مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

او همچنین مشاور حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در دولت روحانی بود. وی سابقه دبیری جشنواره رسانه های سلامت را هم دارد.

***

محمدباقر قالیباف

نماینده محمدباقر قالیباف در مراسم شب گذشته که از سوی رسانه ملی برگزار شد سیدمحمود رضوی بود؛ رضوی متولد ۱۳۵۹ است که در سال ۱۳۹۹ با حکم محمدباقر قالیباف به عنوان مشاور فرهنگی و هنری رئیس مجلس شورای اسلامی (دوره یازدهم) منصوب شد. او که تهیه‌کننده سینما است، در جریان رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ به عنوان سرپرست کل تبلیغات ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد.

***

علیرضا زاکانی

احسان متولیان که نماینده علیرضا زاکانی در این مراسم بود،  متولد ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته مهندسی فناوری اطلاعات است. از سوابق او می‌توان به مسئولیت‌هایش در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های اقتصادی نهادهای عمومی اشاره کرد.

او همچنین از سوی زاکانی به‌عنوان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز منصوب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها