مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اعلام کرد:

تعهد خیرین مدرسه ساز به یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت:

آغاز احداث ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل از محل مولدسازی

۳۰۰ کلاس درس از محل مولدسازی در اردبیل آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه‌ها تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین،بهزاد محمدی‌خلفلو در دیدار با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: از محل طرح شهید پناهی احداث مدارس جایگزین کانکسی در سطح استان آغاز شده تا شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی در واحد‌های آموزشی بالای ۱۰ دانش‌آموز باشیم.
وی از تکمیل استخر دانش‌آموزی بعد از گذشت ۱۲ سال خبر داد و گفت: با همت دولت خدمتگزار و پیگیری شخص رئیس جمهور شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه استخر دانش‌آموزی پارس‌آباد هستیم که بدون محدودیت اعتبارات آن تأمین شده و تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
محمدی‌خلفلو از نامگذاری این استخر به نام شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و افزود: استخر دانش‌آموزی پارس‌آباد که در دولت سیزدهم پیشرفت ۷۰ درصدی داشته، در مرحله تکمیل است و قرار شد این استخر به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قبل از دولت سیزدهم این استخر تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته و با تلاش مؤثری که در سه سال اخیر انجام شده شاهد تکمیل و راه‌اندازی استخر دانش‌آموزی پارس‌آباد هستیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: قرار است در بودجه سال‌جاری ۱۵ درصد اعتبارات تملک استانی به توسعه فضا‌های آموزشی اختصاص یابد که از این محل امیدواریم منابع خوبی در استان و با همراهی فرمانداران به تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی تزریق شود.
خلفلو به ظرفیت بی‌نظیر مولدسازی در احداث و توسعه فضا‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: از محل مولدسازی ۱۸ پروژه در شهر‌های مختلف استان کلنگ‌زنی شده و امیدواریم در پارس آباد نیز این امر به سرانجام برسد.
مدارس پارس‌آباد در شأن نظام اسلامی نیست
فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز به وضعیت اسفناک فضا‌های آموزشی پارس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: قطعا این فضا‌های نامناسب کیفیت آموزشی را نیز تنزل می‌دهد و باید هر چه سریعتر به بحران کمبود فضای آموزشی در پارس‌آباد خاتمه بدهیم.
جابر جهان‌بین بیان کرد: ضرورت دارد ۱۴ مدرسه ۱۲ کلاسه با کیفیت مناسب از محل مولدسازی، اعتبارات استانی، ملی و خیران در این شهرستان احداث شود تا بخشی از کمبود و کسری سرانه فضای آموزشی برطرف و امکان تحصیل دانش‌آموزان در فضا‌های مناسب و در شأن نظام اسلامی و ملت ایران فراهم آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها