مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت؛

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم آماده دریافت زکات فطره شهروندان در روز عید سعید فطر است.
کد خبر: ۱۴۵۱۶۳۸

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی با اعلام این خبر گفت: جایگاه‌هایی برای جمع آوری زکات فطری شهروندان در نظر گرفته شده و در تمام محل‌های برگزاری نماز عید، شهروندان می‌توانند فطریه خود را به نمایندگان کمیته امداد تحویل دهند.

حجت الاسلام مهری به طرح جدید کمیته امداد برای پرداخت زکات فطره از طریق دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده تمام نانوایی‌ها به سامانه نیکوکاری کمیته امداد وصل شده‌اند و مردم می‌توانند فطریه خود را از طریق این دستگاه‌ها پرداخت کنند.

وی افزود: مبالغی که توسط شهروندان در دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌ها در قالب زکات فطره پرداخت می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب مددجویان و نیازمندان واریز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مبلغ زکات فطره برای افرادی که قوت غالب آنها نان است ۶۵ هزار تومان و و برای افرادی که قوت غالبشان برنج است صد و هشتاد هزار تومان درنظر گرفته شده است.

گفتنی شهروندانی که تمایل دارند ذکات فطره خود را از طریق کمیته امداد امام خمینی به دست نیازمندان برسانند می‌توانند از طرق زیر اقدام کنند:

کد دستوری: #۵*۰۲۵*۸۸۷۷*

شماره کارت‌های:

فطریه عام: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۶۸
فطریه سادات: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۹۳۵
کفاره عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۷۶
کفاره غیرعمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۰۹

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها