تیم ایران در اولین مسابقه در بازیهای آسیایی بوسان با حساب 10بر صفر تیم افغانستان را شکست داد در این بازی علیرضا نیکبخت واحدی به تنهایی زننده 5گل بود .
کد خبر: ۱۴۵۰۷
دایی و نکونام دو گل زدند و گل محمدی نیز زننده یک گل بود. دومین روز از رقابت های فوتبال بازیهای آسیایی بوسان دیروز در شرایطی خاتمه یافت که حتی پیروزی پر گل کویت بر پاکستان نیز تحت الشعاع برتری فوتبال ایران بر افغانستان قرار گرفت . بازیهای گروه ششم را از آن رو دنبال می کنیم تا بدانیم حریف بعدی تیم امید ما کدام تیم است . امیدهای فوتبال ایران با ترکیب ابتدایی میرزاپور، نصرتی ، کاملی مفرد، گل محمدی ، بداوی ، نکونام ، مبعلی ، نویدکیا، نیکبخت واحدی ، کاظمیان و بیاتی نیا در مقابل افغانستان قرار گرفتند و با برتری مطلق در مقابل تیم نامنسجم ، ضعیف و ناآماده افغانستان خود را آماده دیدارهای حساس کردند. دیروز تیم ما روحیه و اعتماد به نفس لازم را برای برگزاری بازیهای حساس به دست آورد و این شاید بزرگترین حسن بازی دیروز بود. موقعیت های فراوان و صد در صد گلزنی که براحتی از کف رفت ، یقینا به چشم مسوولان تیم هم آمده و آنها بهتر از هر فرد دیگری می دانند که هدر دادن این بختهای مسلم در بازیهای مهم چقدر برای تیمی که قصد دارد از زیر بار روانی فرار کند، مرگبار و مهلک است . آنچه مایه امیدواری شد، این بود که تیم ما تا پایان بازی قاعده بازی تیمی را فراموش نکرد و از تیم بودن به تک آهنگ های انفرادی روی نیاورد که این نوع بازی حتی در مقابل تیمی مثل افغانستان ، یک حسن محسوب می شود. علی دایی همان طور که در شماره دیروز نوشته بودیم ، در بازی العین با الشباب که به تساوی یک - یک دو تیم ختم شد (گل الشباب توسط دایی به ثمر رسید) مصدوم شده بود و علاوه بر آن به دلیل خستگی ناشی از سفر، در اواسط نیمه دوم به میدان آمد. به هر ترتیب بازی دیروز همه را برا ی ارائه بازیهای در خور از تیم امید، امیدوار کرد و آرزو داریم که این تیم با کسب یک مدال ارزشمند از آوردگاه بوسان ، به فوتبال ما رونق بخشد. در بازیهای دیروز یک نتیجه خوب دیگر هم رقم خورد و آن تساوی دو تیم قطر و لبنان یعنی تیمهای همگروه ما بود؛ هرچند اگر ما قصد صعود داریم ، باید هر دو تیم را شکست دهیم ؛ اما این نتیجه می تواند آرامش مطلق را به اردوی ما بیاورد. نتایج بازیهای دیروز به صورت زیر ثبت شد:
گروه چهارم
ژاپن ( 2تاناکا 66و نموتو79 )، فلسطین صفر، بحرین ( 3جلال 14، حسین علی احمد 33و طالب53 )و ازبکستان صفر
گروه پنجم
ایران ( 10نیکبخت در دقایق 12، 34، 52، 53و 86، نکونام در دقایق 37و 65، گل محمدی در دقیقه 60و دایی در دقایق 89و90)، افغانستان صفر، لبنان یک (علی جمال88 )و قطر یک (البلوشی26)
گروه ششم
هنگ کنگ یک (وای هو66)، کره شمالی 2(سونگ چول 59و یونگ جو81 )کویت 6(بشار در دقیقه 2از روی نقطه پنالتی و دقایق 50و 78، زداه 27، الفدلی 43و التایر66) و پاکستان صفر.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها