این بار سهمیه بنزین برای سفرهای زمستانی

فارس: گرچه اجرایی شدن وعده بنزین سفر به تابستان امسال نرسید، قائم مقام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با تشریح فرمول پیچیده ابداعی اش از ادامه یافتن روند اعطای این سهمیه در بهار و زمستان آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۱

حمید بقایی با اعلام این خبر گفت: مهمترین برنامه ریزی های ما برای اختصاص سهمیه بنزین سفر برای ایام نوروز است ، اما با نهایی شدن سیستم نرم افزاری احتمال دارد در فصل زمستان نیز سهمیه جدیدی برای سفر اعلام شود.
وی درخصوص چگونگی اعطای سهمیه بنزین سفر گفت: پمپهای اطراف هر پمپ بنزین به شعاع 100 تا 1000 کیلومتری را مشخص می کنیم و فاصله هر پمپی را با کل پمپهای کشور نیز در جدولی می آوریم. اگر شماره هر کارت سوختی در هر کدام از این پمپ بنزین ها تکرار شود، نقاط مختلف سوختگیری ، نشاندهنده طول سفر هر خودروست و در سیستم نرم افزاری نشان داده می شود که چه شماره کارتی در چه زمانی چه میزان بنزین زده است.
قائم مقام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علت اصلی تاخیر در ارائه این سهمیه را نقص در نرم افزار سیستم کارت هوشمند سوخت دانست و گفت: وزارت نفت در نرم افزار سیستم کارت هوشمند سوخت نقص داشت ؛ یعنی سهمیه ای را یا به همه می توانست بدهد یا به هیچ کس نمی توانست بدهد.
بقایی خاطرنشان کرد: فعلا تا پایان آذر سهمیه 100 لیتر بنزین سفر بدون فرمول ارائه می شود، اما برای مراحل بعدی اختصاص سهمیه بنزین ویژه سفر فقط برای کسانی است که با خودروی شخصی به سفر رفته اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها