مدیر کل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس:

سوژه یابی بسیاری از فیلم‌های سینمایی از رسانه‌ها بوده است

بازیگر فیلم کودک فیلم «نوروز» در غرفه جام جم:

برای بازی در فیلم «نوروز» از علی نصیریان بسیار آموختم

طا‌ها شادی فر، بازیگر کودک فیلم «نوروز» که امسال به عنوان بازیگر اصلی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر بود، برای دقایقی در غرفه روزنامه جام جم در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافت و از کم و کیف نقش آفرینی خود در این فیلم صحبت کرد. 
کد خبر: ۱۴۴۶۱۳۶

این بازیگر فیلم «نوروز» درباره تفاوت تغییر اطلاعاتش نسبت به زمانی که فیلم را بازی نکرده بود و زمانی که این نقش را بازی کرد، گفت: اطلاعاتم قبل از ساخت فیلم سینمایی نوروز، این بود که عید نوروز یکی بزرگترین عید‌های ما ایرانیان محسوب می‌شود و در مدرسه هم یاد گرفتیم که عید نوروز را جمشید شاه آورده است و از آن زمان عید نوروز را به طور رسمی جشن می‌گیرند و بعد از بازی در عید نوروز هم اطلاعاتم بیشتر شد و متوجه شدم عمو نوروز جادوی بهار را دارد.

شادی فر درباره همبازی شدن با علی نصیریان در این فیلم نیز تشریح کرد: از بازی کنار آقای نصیریان نترسیدم و با خیال راحت پیش رفتم و خیلی از ایشان چیزی آموختم. آقای نصیریان پشت دوربین راحت ۲۰ سال جوونتر می‌شود. 

این بازیگر کودک با اشاره به اینکه برای ایفای نقشم نیاز به مطالعه خیلی زیادی نداشتم، گفت: نقش من چندان مثل آقای نصیریان به این شکل نبود که به طور کلی درباره نوروز باشد. همه قهرمانان فیلم‌های مختلف به جادو احتیاج دارند و عمو نوروز هم جادوی بهار را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها