مهر: براساس دستور مدیر عامل راهآهن جمهوری اسلامی ایران به شرکت قطارهای مسافربری رجاء از این پس امکان رزرو بلیط قطارهای مسافری از سه ماه به یک ماه تقلیل مییابد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۹

احسان مقدم با بیان اینکه در گذشته برنامه ریزی سفر برای هموطنان به جهت طولانی بودن زمان رزرو بلیط مشکلاتی را در برداشت، افزود: با دستور مدیر عامل و برنامه ریزی های صورت گرفته از 15 مهرماه شرکت رجا موظف است نسبت به تقلیل زمان رزرو بلیط قطارهای مسافری از سه ماه به یک ماه تمهیدات لازم را فراهم کند.
وی افزود: این دستور به منظور رفاه حال مسافران، ایجاد تسهیلات در مدیریت رزرو بلیط و امکان برنامه ریزی بهتر برای مسافرت هموطنان صادر شده است.
وی رزرو و خرید بلیط یک روزه از طریق اینترنت به منظور کوتاه کردن زمان برنامه ریزی سفر، ارائه تسهیلات بهتر و مطلوب به مسافران و توسعه و گسترش ناوگان مسافربری از ای جمله برنامه های آتی راه آهن جمهوری اسلامی برای تسهیل مسافرت با قطار اعلام کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته میزان سیر قطارهای مسافری در کل شبکه راه آهن نیز افزایش یابد.
مقدم با اشاره به قرارداد خرید 200 دستگاه لوکوموتیو از شرکت زیمنس، گفت: 150 دستگاه لکوموتیو به تدریج تا دو سال آینده به ناوگان ریلی کشور اضافه می شود و از محل بازسازی لکوموتیوها در کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج نیز قرار است ماهانه دو لکوموتیو به ناوگان حمل و نقل ریلی اضافه شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها