500 هزار نفر برای دریافت زمین اجاره ای ثبت نام کردند

فارس: وزیر تعاون گفت: میزان ثبتنام برای دریافت زمینهای اجارهای 99 ساله به 500 هزار نفر رسید.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۲

محمد عباسی اظهار داشت: در حال حاضر 500 هزار نفر با مراجعه حضوری به ادارات کل تعاون و یا از طریق سایت وزارت تعاون برای دریافت زمین در قالب ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی ثبت نام کردهاند.
وی افزود: در حال حاضر آمادهسازی زمین از سوی برخی از تعاونیهای مسکن آغاز شده و حتی برخی از شرکتهای تعاونی مسکن کار فونداسیون ساختمانهای خود را آغاز و اقدامات لازم را برای دریافت وام یک میلیون تومانی را نیز انجام دادهاند.
وی با اشاره به اینکه امسال دولت با واگذاری زمینهای اجارهای 99 ساله قصد دارد زمینه احداث 1.5 میلیون واحد مسکونی را مهیا کند ، تاکید کرد: برای هر واحد مسکونی در قالب طرح واگذاری زمینهای اجاره ای 99 ساله یک میلیون تومان برای آمادهسازی زمین در نظر گرفته شده است و پس از اینکه مراحل آمادهسازی زمین به اتمام رسید افراد برای دریافت وام 14 میلیون تومانی به بانکها معرفی میشوند.

فردا جلسه ویژه مسکن

وزیر تعاون گفت: در طول هفته وزرای مسکن و شهرسازی و تعاون دوبار برای بهتر اجرا شدن طرح واگذاری زمینهای اجارهای 99 ساله با هم تشکیل جلسه می دهند بنابراین فردا نیز برای بررسی روند میزان ثبتنامها و بررسی ادامه کار واگذاریها جلسه خواهیم داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها