چهارمین انتخابات مجمع جهادی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: چهارمین انتخابات مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری در راستای هرچه بهتر خدمات رسانی به مناطق محروم انجام شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ ذوالفقاری افزود: خدا را شاکریم توانستیم این مجمع را برای ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم توسط جهادی های عزیز استان برگزار کنیم که در حال حاضر بیش از یکهزار و 500 گروه جهادی در سطح استان فعال می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن درستکار، مسئول مجمع عالی جهادگران کشور هم در حاشیه این مراسم گفت: حسب منویات مقام معظم رهبری در سال 98 در خصوص شبکه سازی و تخصصی کردن گروه های جهادی ، بحمدالله چهارمین دوره مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: طبق فراخوانی که زده شده، مسئولین شورای جهادی شهرستان ها تشریف آوردند و انتخابات را به صورت دقیق برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این انتخابات، عزیزانی که منتخب می شوند، بعنوان هیئت رئیسه مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری و یک نفر از عزیزان بعنوان مسئول شورای جهادی مشخص می شود.

گفتنی است؛ در این انتخابات مسئول و جانشین مجمع جهادی استان، مسئول امور کارگروه های تخصصی و مسئول آموزش و کیفی سازی و مسئول هیئت نظارت و بازرس مالی، مسئول امور مالی و مشارکت مردمی و دولتی و مسئول ارتباطات و گفتمان ساز مجمع جهادی بسیج استان به همراه نماینده قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای (استان) و نماینده هیئت ادوار مجمع جهادی چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها