سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام با صدور اطلاعیه‌ای، از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۴۹۷۷
نویسنده ابوالفضل شمسی

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، در اطلاعیه سپاه قمر بنی هاشم علیه‌السلام آمده است:

حضور باشکوه و حماسه بزرگ ملت بصیر ایران اسلامی و مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، در سالروز جشن چهل و پنجمین فجر انقلاب، بار دیگر دوستان را امیدوار و غافلگیری و یأس دشمنان را رقم زد و موجبات رضایت الهی و خشنودی امام زمان و شادی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امواج خروشان ملت بزرگ ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور به ویژه در بام ایران نشان داد، اراده مردم ما برای مقابله با فتنه گران و دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی ، راسخ است و راه حل مشکلات کشور را در همدلی، وحدت، انسجام ملی و روحیه جهادی خدمتگزاران و مسئولان می دانند وبر عهدی که با امامین انقلاب بسته اند وفادارند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: با تکیه بر حمایت شما عزیزان و قدرت ناشی از حضور پرشمار جوانان و نوجوانان غیرتمند، هم گام با نسل های گذشته در جشن انقلاب اسلامی و عرصه های مختلف جامعه در زمینه های فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی، علمی و ... ، تحقق فتح قله های پیشرفت و رسیدن به آینده درخشان بیش از پیش نمایان شده و امیدواریم مردم عزیزمان با مشارکت حداکثری در انتخابات۱۱ اسفندماه و انتخاب افراد شایسته و متعهد و متخصص ، زمینه های جشن های بزرگتر در کشور را فراهم و هیمنه ی اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها