معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:

محور‌های اردبیل- آستارا و خلخال - پونل مسدود است

مدیر کل راهداری استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف در مناطق مختلف استان تمامی محور‌های ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.
کد خبر: ۱۴۳۹۵۳۳

به گزارش جام جم آنلاین،کلیم اله وثوقی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های راهداران مستقر در راه‌های ارتباطی استان، مسیر‌های اردبیل -آستارا، خلخال- اسالم، اردبیل -خلخال، اردبیل -گرمی- رضی، مشگین‌شهر - پارس آباد در محدوده گردنه مرادلو و امیرکندی بارش برف گزارش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه برف روبی مسیر‌های ارتباطی استان از همان ساعات اولیه بارش‌ها آغاز شده است، افزود: غیر از دو مسیر خلخال- پونل در مسیر ارتباطی با استان گیلان و مسیر فرعی مشگین‌شهر - هریس سایر مسیر‌های ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.
او در عین حال به رانندگان توصیه کرد حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته و قبل از سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان (۱۴۱) حتما از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
وثوقی گفت: در حال حاضر ۸۰ اکیپ راهداری متشکل از ۴۰ راهدار و با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در راه‌های استان مستقر هستند تا زمینه سفر امن را برای شهروندان و اهالی استان فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها