سرلشکر باقری:

ببینید | نیروی دریایی سهم مهمی در قدرت بازدارندگی پایدار دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان به نیروی دریایی ارتش: به حمدالله با همه کشورهای ساحلی دریای خزر روابط دوستانه و همه‌جانبه نظامی داریم. از این تریبون و از مراسم امروز پیام صلح و دوستی را مجدد به این کشورها اعلام می‌داریم.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۶۰

این ناوشکن و سایر توانمندی‌های ما و نیروی دریایی در شمال کشور در خدمت آرامش و تامین امنیت ناوگان‌های تجاری، مقابله با تروریست‌ها و حوادث احتمالی آینده طراحی شده است.

تعداد بازدید : 10


قدرت بازدارندگی و امنیت پایدار در گرو توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح است و نیروی دریایی با حضور در دریاها، سهم مهمی در این قدرت و بازدارندگی پایدار و برابر دشمنان بر عهده دارد.
واقعیت دشمنان ما همان است که امروز در غزه می‌بینیم؛ ظلم آشکاری که بر عده‌از زن و کودک روا می‌دارند و آمریکای جنایتکار بدون دریغ از این جنایات حمایت می‌کند.
نه اخلاق نه حقوق بشر و نه موازین بین‌المللی هیچ یک در مقابل این خوی جنایتگری و تجاوزگری قابلیت بازدارنگی ندارد مگر توانمندی بومی و خود اتکای ملت ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
۰
۰
جنگ های آینده در جهان جنگ ناوهای هواپیمابر و تانک و هواپیمای جنگنده و زیردریایی های بزرگ نیست بلکه جنگ رباط ها و پهبادها و شهبادهای کوچک و ارزان قیمت اما با کارایی و فناوری بالا هستند که ضمن کاهش نیاز کشورها به نیروی انسانی و سرباز موجب کاهش هنگفت در هزینه های جنگ و حقوق پرداختی و بیمه سربازان و حفظ جان پرسنل و همچنین افزایش در حجم تولید تجهیزات نظامی، کاهش هزینه های تولید و نگهداری ریز پرنده ها و کاهش فضای نگهداری و کاهش ابعاد پادگان های نظامی خواهیم بود. لذا توصیه می گردد همانگونه که پهبادها و موشکها توانستند جای خالی هواپیماهای پیشرفته را با حجم گسترده و هزینه بمراتب کمتر پر نمایند در بخش کشتی و زیردریایی و تانک و نفربر هم تلاش گردد که از رباتها و شهباد ها استفاده شود تا در هزینه ها صرفه جویی گردد و بر کارایی توان دفاعی کشور افزوده گردد.
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها