بازدید رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت از مجتمع ایزوایکو

حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۰۶

هرمزگان-جام جم انلاین-حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقدیری در این بازدید گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یکی از روایت‌های پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این مجتمع بزرگ در سطوح مختلف، شاهد حضور جوانان انقلاب اسلامی است که تخصص‌ها و همت هایشان، کشتی‌های غول پیکر را درنوردیده و ما به همت این جوانان اقیانوس پیما شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین تقدیری افزود: همه جوانان و نوجوانانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند، از این مجتمع کشتی سازی دیدن کنند، زیرا شنیدن روایت ها، همت‌ها و تلاش‌های جوانان در این مجتمع عظیم برای رشد و تعالی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مؤثر است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همچون سال‌های گذشته، پنجشنبه هر هفته پذیرای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان اردو‌های راهیان پیشرفت است.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها