عملیات نجات با دانش ایرانی

تجهیزات نجات در گستره وسیعی از حرفه‌ها و صنایع، از سفرهای هوایی گرفته تا تفریحات دریایی و حرفه‌هایی مانند آتش‌نشانی کاربرد دارد. شرکت دانش‌بنیان «آرش شاتین» نخستین شرکتی است که در کشور اقدام به بومی‌سازی چنین محصولاتی کرده‌است؛ محصولاتی که به گفته مدیرعامل این شرکت قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد.
کد خبر: ۱۴۲۸۳۰۳
 
این محصولات شامل تجهیزات قایق نجات هلیکوپتر و هواپیما، تجهیزات نجات خلبان و لوازم جانبی، تجهیزات نجات دریایی مانند لوازم نجات غریق و نجات گردشگران و نجات جان ناجیان‌غریق تنها بخشی از محصولات این شرکت دانش‌بنیان است.
مدیرعامل شرکت آرش شاتین می‌گوید: «شرکت ما با هدف بومی‌سازی محصولات روز دنیا برای نخستین‌بار در کشور و با تکیه بر چند اختراع و همچنین بیش از ۱۰سال تلاش در زمینه بومی‌سازی تجهیزات نجات و تعلیق بادی موفق به طراحی و تولید انبوه این تجهیزات شده‌است.» 
عباس رحمانی می‌افزاید: «طیف محصولات شرکت شامل انواع سیستم‌های بادشونده نجات غریق، سالویچ، مخازن انعطاف‌پذیر و کاورهای صنعتی است.» 
شرکت دانش‌بنیان آرش شاتین در طول سال‌های فعالیتش به‌دنبال ساخت تجهیزاتی با کیفیت بوده است. رحمانی با اشاره به این موضوع می‌گوید: «محصولات ما رقیب داخلی ندارند اما در عرصه بین‌المللی سعی شده تولیدات در حد بهترین محصولات خارجی ارائه شود.» به گفته وی، شرکت آرش شاتین در جهت ارائه محصولات باکیفیت یک استاندارد داخلی و دو استاندارد بین‌المللی را کسب کرده‌ است.
بیشترین تنوع محصولات این شرکت درصنایع هوایی و دریایی است. علاوه بر این محصولاتی در حوزه صنایع پتروشیمی، صنایع ساختمانی و دیگر صنایع پیشرو نیز تولید کرده‌است. رحمانی تصریح می‌کند: «شرکت ما قادر به تولید محصولات انعطاف‌پذیر ضدآب و خوردگی با الیاف چند لایه ترموپلاست، لیفتینگ بگ، استاپرهای لوله‌های نفتی و بوم‌های بادی جلوگیری از نشت نفت و انواع سیستم‌های باد شونده است.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها