با حضور شاعران بوشهر در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد؛

«اسم شب، صبح است»

عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» در بوشهر همزمان با دیگر استان ها، با شعرخوانی جمعی از شاعران بوشهری برگزار شد
کد خبر: ۱۴۲۷۶۳۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، عصر شعر سراسری «اسم شب، صبح است» به نشانه حمایت از فلسطین، همزمان با دیگر استان ها در استان بوشهر با حضور حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سبحان زنگی به عنوان دبیر این محفل و جمعی از شاعران و ادیبان در کتابخانه عمومی خلیج فارس برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در ابتدای این نشست اظهار کرد: جنایاتی که اخیراً توسط رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه انجام گرفته دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و هر کس بوی انسانیت برده باشد از این جنابت، اندوهگین است.
حیدر راهب افزود: این محفل ادبی از گذشته نیز ریشه داشته و امروز در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شده تا در این زمینه بتوانیم ادای دِینی کنیم.
در این نشست شاعران محمد امینی، محمد حسن زنگنه، محمد علی نادری، اسکندر احمد نیا، حدیث زنگنه، ضحی موحد، زهرا جهان افروزیان، سمیه رسولی، ملکه میرزا زاده اردکانی، سبحان زنگی، مسعود عرب زاده، الهام سعیدی، مریم شیخیانی و معصومه افکار آزاد با خوانش سروده های خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اقدامات جنایتکارانه و ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
لازم به ذکر است این نشست توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
«اسم شب، صبح است»
 
«اسم شب، صبح است»
 
«اسم شب، صبح است»
 
«اسم شب، صبح است»
 
«اسم شب، صبح است»
 
«اسم شب، صبح است»
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها