پاسخ عاشورا به سینمای ضد جنگ
مجید شاه حسینی در برنامه «حماسه خوان» شبکه یک مطرح کرد

پاسخ عاشورا به سینمای ضد جنگ

مروری بر جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید در «خط سوم»

دومین قسمت از فصل دوم برنامه «خط سوم» با دو موضوع جذاب، چهارشنبه 12 مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
دومین قسمت از فصل دوم برنامه «خط سوم» با دو موضوع جذاب، چهارشنبه 12 مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۴۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه دو سیما، دومین قسمت از فصل دوم برنامه «خط سوم» با دو موضوع «حریف نداریم» و «دختران طلایی» از این شبکه پخش خواهد شد.

موضوع اول این برنامه با عنوان «حریف نداریم»، مروری بر صحبت‌های ریاست محترم جمهور در سازمان ملل است و موضوع دوم این برنامه با عنوان «دختران طلایی» مروری بر جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید دارد که در این بخش از برنامه، با دکتر مریم کاظمی‌پور (معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان) گفت‌وگو خواهد شد. همچنین در بخش دیگری از برنامه، سحر دانشور با دکتر الهام عابدینی و محدث تک‌فلاح به مباحثه و گفت‌وگو می‌نشیند.

جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید، صبح دوشنبه دهم مهر سال جاری با حضور ریاست محترم جمهور دکتر سیدابراهیم رئیسی، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و بانوان خبرنگار چهل کشور جهان با شعار «زنان روشنگری می‌کنند» به یاد شهیده شیرین ابوعاقله در سالن اجلاس سران برگزار شد.

«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدیزدان ملک‌آبادی و سردبیری و اجرای سحر دانشور است که دومین قسمت فصل دوم آن، چهارشنبه‌ 12 مهر حوالی ساعت 23 به صورت زنده روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها