محمد علیزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: بر خلاف ذهنیت ابتدایی مخاطبان از نام کانون ارزیابی، این کانون اشاره به یک بستر مکانی ندارد بلکه به فرایندی اطلاق می شود که جهت ارتقای سطح داخلی و توسعه کارکنان توسط سازمان ها و به صورت مستمر به کار گرفته می شود. در کانونهای ارزیابی، تمرینات و ابزارهای نوینی مدنظر قرار می گیرد که به واسطه آنها، توانایی و استعداد کارکنان در هر دوجنبه کمی و کیفی مورد سنجش قرار گرفته و خروجی آن نیز چابک سازی و ارتقای آن مجموعه خواهد بود. شبیه سازی جنبه های مختلف محیط کار با تکیه برچالشها و موقعیتهایی که ممکن است یک مجموعه یا کارمند در آینده با آن رو به رو شود، به مدیران امکان می دهد که شناخت بیشتری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در مجموعه مدیریتی خود پیدا کنند.
مدیر عامل موسسه رشد سرمایه انسانی ایرانیان (رسا) افزود:برگزاری موثر کانونهای ارزیابی به عنوان یک استراتژی مدیریتی کلان مورد توجه برخی دستگاهها و ادارات قرار گرفته و قطعا فراگیری و تثبیت آن، ثمرات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی در تامین اهداف تعیین شده سازمانها خواهد داشت.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد