«کی کا» و«کی کو» خواهر و برادر بودند و دوستشان «تارو» پسرهمسایه بود. دغدغه و دلمشغولیشان حول موضوعاتی مرتبط با شناخت طبیعت بود؛ مثلا بررسی زندگی خرگوش ها به لحاظ لانه سازی و تولید مثل،همین طور زندگی زیرزمینی مورچه ها و یا حلزون هایی که بعد از روز های بارانی آنها را در پشت برگ های شبنم زده پیدا می کردند. توجه به اندازه و جنس سنگ هایی که در طبیعت اطرافشان پیدامی کردند.کاشت لوبیا، بررسی تفاوت ریشه و برگ گیاهان و... گاهی هم بی خیال طبیعت می شدند و سه تایی با کاغذ رنگی هایشان خلاقیت به خرج می دادند و کاردستی درست می کردند.یکی دیگر از سرگرمی هایشان هم بازی با آهنربا و جمع کردن میخ و پونز و براده های آهن با آهنربای نعلی شکل بود.ناگفته نماند که نتایج بررسی آنها توسط راوی برای بچه ها کاملا توضیح داده می شد.ویژگی ساختاری این مجموعه عروسکی توجه به رئال بودن فضا بود آن قدر که آزمایش ها به طور واقعی توسط انسان انجام می شد، البته فقط دست های فرد آزمایش کننده نشان داده می شد.
“ببین و یاد بگیر”، مجموعه آموزشی ژاپنی متعلق به سال های 1982 تا1985 است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
با یوسف رحیمی، درباره تلاش برای تحقق یکی از توصیههای رهبر معظم انقلاب گفتوگو کردیم
گفتوگوی «جامجم» با دستاندرکاران شبکههای مختلف رادیویی که مراسم تشییع پیکر سیدحسن نصرا... را به صورت زنده پوشش دادند
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید