خاطرات کاغذی

نشانه چهار

خاطرات کاغذی

شهر گربه ها

گربه‌ها در حال نابود کردن موش‌ها هستند، آن‌ها همه‌جا را تحت کنترل خود گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۷۷۳۶
نویسنده مریم فلاح

موش‌ها برای مقابله با گربه‌ها یک موش قهرمان به نام پروفسور فوشیمیشی را انتخاب می‌کنند تا به آن‌ها کمک کرده و ریاست این عملیات را برعهده بگیرد.این درحالی که «تونل، رئیس گربه‌ها و دستیارش موقرمز با سیستم شنود و دوربین‌های مخفی عملیات موش‌ها را زیر‌نظر گرفته اند. از طرفی تعدادی موش جاسوس در صدد نفوذ و بر هم‌زدن نقشه قهرمان و نابود کردن او هستند. 

شهر گربه‌ها، (به انگلیسی: Cat City - به مجارستانی: Macskafog)  انیمیشنی محصول کشور مجارستان، کانادا و آلمان غربی در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی بلا ترنووسکی است که در سال ۱۹۸۶ میلادی تولید شد. این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۸.۴ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. 

سال ۲۰۰۷ انیمیشن شهر گربه‌ها ۲ نیز توسط مجارستان تولید شد. این انیمیشن برنده جایزه بین المللی  جشنواره هنرهای دیجیتال از کشور چین شده است. در قسمت دوم این کارتون می‌دیدیم که موش روزنامه نگاری به نام «استنلی» قصد دارد درباره قبیله افسانه ای گربه‌های باستانی که در آفریقا بودند، تحقیق کند. او در این راه به مدارکی می‌رسد و با پیدا شدن این قبیله، تمدن موش‌ها به خطر می‌افتند! حال او باید برای نجات هم نوعانش اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها