نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه؛

تیرماه امسال نیروهای جدید به مدارس معرفی خواهند شد

گرامیداشت هفته بهزیستی با رویکرد عفاف و حجاب در برازجان  برگزار شد؛

همایش نکو داشت هفته بهزیستی

جعفر کمالی رییس بهزیستی دشتستان، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گفت :  بهزیستی یک درخت تنومند است با شاخ و برگهای زیاد که 154وظیفه به این نهاد محول شده و اکثر کمیسون هایی که در فرمانداری، استانداری و نهادهای مختلف برگزار می‌شود بهزیستی به نوعی عضو آنها است
کد خبر: ۱۴۱۶۷۳۴

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان ،  همایش نکو داشت هفته بهزیستی با محوریت موضوع عفاف و حجاب با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ،دهیاران ، بخشداران ، رییس فنی حرفه ای ، رییس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت برازجان، رییس شورای اسلامی شهر برازجان، بخشداران و دهیاران شهرستان، معلولین و زنان سرپرست خانوار ، گروهای مختلف تحت حمایت بهزیستی و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات شهید شاهینی برازجان برگزار شد.
 
جعفر کمالی رییس بهزیستی دشتستان، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گفت :  بهزیستی یک درخت تنومند است با شاخ و برگهای زیاد که 154وظیفه به این نهاد محول شده و اکثر کمیسون هایی که در فرمانداری، استانداری و نهادهای مختلف برگزار می‌شود بهزیستی به نوعی عضو آنها است.
 
وی بهزیستی را یک نهاد مقدس دانست و افزود : تقدس بهزیستی به این لحاظ است که جامعه هدف آن ولی نعمتان خداوند متعال هستند و به نوعی معلولین و محرومین و کسانی که در نظام اسلامی، بصورت خاص به آنها باید توجه کرد.
 
رییس بهزیستی دشتستان با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی افزود : اهمیت حجاب بر هیچ کس پوشیده نیست، حجاب نمادی از آموزه های دینی و اسلامی است که این تکلیف الهی را بایستی انجام دهیم. وی بی حجابی و ترویج آن را مسبب بروز آسیب های اجتماعی دانست و گفت : بعضی از آسیب های اجتماعی ریشه در بی حجابی دارد .
حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت برازجان ضمن تبریک به مناسبت سالروز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی از زحمات  مسئوولین،کارمندان و جامعه هدف بهزیستی قدردانی نمود. امام جمعه موقت برازجان افزود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نشٱت گرفته است ازخانواده است. و اگر امروزه می بینیم جامعه غرب به انحطاط و انحراف کشیده شده اند و این همه گرفتاریهای اخلاقی پیدا نموده اند بدلیل بی بهره بودن از کانون خانواده می باشند. حجة الاسلام شاد به آیات قرآن اشاره نمود و گفت: انسان‌ها دارای یک سری توانمندی‌هایی و یک سری آسیب‌ها و نقاط ضعف هستند.  خداوند در قرآن این آسیب‌ها و توانمندی‌ها را ذکر می‌کند و مربوط به افراد خاصی هم نیست این توانمندی‌ها در وجود همه مردم هست که برای پیشرفت باید پذیرای آن باشیم..
 توانمندی‌ها و ٱسیب‌ها مکمل یکدیگر هستند لذا نباید فقط توانمندی‌ها را دید و از آسیب‌ها غافل شد . خداوند می‌فرماید علاوه بر توانمندی‌هایی که به تک تک شما داده‌ام یک سری آسیب‌هایی هم هست که نیاز به کنترل دارد . و در جای دیگر  می‌فرماید از خود و خانواده خود در برابر خشم به عذاب الهی صیانت بکنید.
از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم، اجرای سرود توسط گروه سرود  "رجا" دهقاید، اجرای دلنوشته توسط معلولین و همچنین  اجرا از نابینای روشن دل نویسنده کتاب "پروای امیدوار" که بر اساس زندگی نامه خودش نوشته شده، و در پایان تجلیل از جامعه هدف و مسئوولین مراکز انجام شد.
 
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
همایش نکو داشت هفته بهزیستی
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها