به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی منعقد شد؛

تفاهمنامه مشترک شهرداری اهواز با کمیته امداد

پنجره ای رو به پیشرفت شهر اهواز؛

رادیو شهر شهرداری اهواز راه اندازی شد

طی مراسمی همزمان با عید ولایت اميرالمؤمنين علی (ع)رادیو شهر شهرداری اهواز، افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۴۷

جام جم آنلاین - خوزستان، سروش بزاز با بیان اینکه رادیو شهر پنجره ای رو به پیشرفت و توسعه شهر اهواز خواهد بود، اظهار داشت: رادیو شهر به مثابه پل طلایی ارتباط میان مدیریت شهری با شهروندان عمل خواهد کرد.

وی با اشار به ضرورت ارتباط موثر میان مدیران شهری و شهروندان، گفت: بنابر تاکید شهردار اهواز مبنی بر ایجاد ارتباط موثر با شهروندان پس از اقدامات مطالعاتی گسترده و در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌های  موجود در شهر، به برکت عید ولایت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام رادیو شهر شهرداری اهواز امروز راه اندازی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به نوبت پخش برنامه های رادیو شهر عنوان کرد:  برنامه های این  رادیو در دو بخش صبح و بعد از ظهر از شنبه تا چهار شنبه و به مدت ۱۵ دقیقه روی آنتن می رود و پنجشنبه ها نیز برنامه پخش به صورت گفتگو محور و با حضور مدیران شهری صورت می گیرد.

بزاز بیان کرد:  ارتباط و تعامل میان مردم و شهروندان از مهمترین مسائلی است که مد نظر مجموعه مدیریت شهری بوده و با افتتاح رادیو شهر، منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه های مختلف شهری هستیم تا با استفاده از این نظرات درجهت عملکرد مطلوب تر و تامین رضایت شهروندان و توسعه شهر گام برداریم.

وی افزود: بیان مشکلات و معضلات شهری، ایجاد مشارکت مردمی، ارائه نظرات کارشناسان مدیریت شهری، جمع آوری نظرات شهروندان، بررسی مشکلات مناطق به صورت روزانه، ارائه پیام های بهداشتی و تنظیف شهری، اعلام وضعیت ترافیک سطح شهر، برگزاری میز خدمت شهری، آشنایی بیشتر مردم با فعالیت ها و عملکردهای شهرداری اهواز و برقراری ارتباط بیشتر برای مدیریت مدرن شهری از جمله اهداف راه اندازی رادیو شهر شهرداری اهواز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها