پخش نفس دوم با هدف تغییر سبک زندگی

سرعت زندگی مدرن در جوامع باعث شده که افراد جامعه از ورزش کردن غفلت کنند، در حالی که این موضوع منجر به بیماری های جسمی شده است بنابراین رادیو سلامت با هدف تغییر سبک زندگی، پیشگیری و درمان با استفاده از حركات ورزشی برنامه نفس دوم را پخش می کند.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۸۶
نویسنده گروه رسانه

به گزارش جام جم، برنامه نفس دوم از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است و با هدف تغییر سبك زندگی، پیشگیری و درمان به واسطه حركات ورزشی تولید و روانه آنتن می‌شود. این برنامه روزهای پنجشنبه روانه آنتن می شود.

برنامه نفس دوم پنجشنبه هشتم تیر ماه موضوع بایدها و نبایدهای لباس و کفش ورزشی مناسب در فصل تابستان را مورد بررسی قرار می دهد و دکتر فرزین مهر متخصص پزشکی ورزشی نکات ضروری در این حوزه را به شنوندگان آموزش می دهد.

برنامه «نفس دوم» در خصوص روانشناسی ورزشی است و آیتم‌های مختلفی دارد. محور اصلی برنامه پزشكان ورزشی هستند كه به سئوالات شنوندگان پاسخ می‌دهند. به عنوان مثال یك فرد دیابتی یا قلبی تماس می‌گیرد و از پزشك برنامه می‌خواهد تا او را راهنمایی كند كه چه نوع ورزش‌هایی در خانه انجام بدهد تا به سلامتیش كمك كند.

بازخورد برنامه در میان شنوندگان بالاست، چرا كه كارشناسان متفاوت برنامه كمك زیادی به آنها می‌كنند. كارشناسان برنامه متخصصان پزشكی ورزشی هستند. برنامه نفس دوم درصدد ارتقای سواد فعالیت بدنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها