علیاصغر احمدی، مدیر شبکه رادیویی ورزش به جامجم میگوید: ۲۵سال پیش جمعی از پیشکسوتان و همکاران فعلی و مدیران سابق با تلاش و همت مثالزدنی با هدف خدمت و اطلاعرسانی به مردم رسانهای را تشکیل دادند که برای شنوندگان و جامعه ورزش تحفهای بسیار ارزشمند و ماندگار شد امروز بنده و همکارانم امانتدار و پرچمدار این رسانه هستیم که امیدواریم بتوانیم ادامهدهنده راه پیشینیان خوبی باشیم و جایگاه مناسبی در میان رسانههای ورزش کشور در جهت جلب رضایت مخاطبان کسب کنیم.
وی با اشاره به چشمانداز رادیو ورزش در سال جاری میافزاید: به لحاظ فعالیت ورزشی سال پرترافیک و شلوغی را در پیش داریم.به منظور کمک به رشتههای مختلف، مراجع، نهادهای ورزشی و... درصدد ارتباطات مؤثرتر و قویتر با فدراسیونها، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستیم تا مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، جام ملتهای آسیا و رقابتهای تیمهای باشگاهی و ملی در ایران، آسیا و جهان در رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان به نحو شایستهای پوشش داده شود.
احمدی در ادامه با ارائه توضیحاتی از برنامههای شاخص رادیو ورزش بیان میکند: «صبح و ورزش» برنامه صبحگاهی و در طلیعه برنامههای شبکه است که مورد توجه جامعه مخاطبان به مسئولان و ورزشکاران است که وجه غالب آن اطلاعرسانی به موقع صحیح و دقیق است که به سؤالات و نیازهای شنوندگان برنامه پاسخهای مناسب داده میشود. «از فوتبال چه خبر» برنامه فوتبالی و مورد توجه مخاطبان این رشته پرطرفدار است که به دغدغههای این رشته ورزشی و علاقهمندی هواداران و سؤالات آنان توجه میشود و در مورد مسائل مختلف این رشته کنکاش و پیگیری صورت میگیرد. نوید جولایی، تهیهکننده ویژهبرنامه بیستوپنجمین سالگرد رادیو ورزش عنوان میکند: مهمترین هدف این برنامه آیین نکوداشت این شبکه و بررسی عملکرد شبکه رادیویی ورزش در ۲۵ سال اخیر در حوزه ورزش است. وی با بیان محتوای ویژهبرنامه سالگرد با عنوان «دقیقه ۲۵» میافزاید: محتوای کلی برنامه درباره اتفاقات سالهای اخیر رادیوست، همچنین گفتوگو با پیشکسوتان این شبکه مسئولان و ورزشکارانی که به صورت حضوری داخل استودیو هستند. گپوگفتهای صمیمی و خودمانی و بررسی خاطرات شیرین سالهای گذشته و تاثیر شبکه رادیویی ورزش در بین ورزشکاران و عموم مردم جامعه از اهداف این برنامه است.حافظ کاظمزاده، گوینده این ویژهبرنامه درباره شیوههای اجرای برنامههای اینچنینی و برنامههای میدانی عنوان میکند: شیوه اجرای برنامه براساس تجربه، تخصص و آموختهای است که هر مجری دارد. در برنامههای اینچنینی که همهجانبه هستند و تعدد مهمان و سطوح مدیریتی خاص دارند، تجربه و تخصص و اشراف به ورزشهای گوناگون و حوزه مدیریت و اشراف به فضای اجرا مهم است و قرار نیست در چنین برنامهای گفتوگوی چالشی انجام شود. معتقدم گوینده باید نیاز مخاطب را بشناسد و براساس آن نیاز تولید محتوا کند و مدیریت برنامه را به دست گیرد و نیاز مخاطب از محتوا نشات میگیرد تا لحن، سرعت گفتار و استفاده از واژگان.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد