واکنش رئیس کل دادگستری استان گلستان در مورد قرار گرفتن نام وی در لیست تحریم‌های کشور کانادا

با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است

ورود دادستانی برای حل مشکلات 20 ساله اهالی یک روستا در استان گلستان

فرصت 2 ماهه به دستگاه های متولی برای علاج بخشی

در یازدهمین نشست کارگروه حقوق عامه دادستانی مرکز استان مشکلات روستای ابراهیم آباد گرگان، بررسی شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۶۵۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به گفته خانم محمدی رئیس شورای این روستا، به دلیل مجاورت ابراهیم آباد در مسیر دکلهای فشار قوی برق ، گاز و مسیر خط آهن ، نزدیک به 20 سال است که اهالی روستا برای دسترسی به امکاناتی مانند آب ، برق و گاز محروم با مشکل مواجهند.

او گفت: سالهاست موضوع جابجایی روستا مطرح است اما اهالی همچنان بلاتکلیفند و امروز برای کمک به رفع مشکل به دادستانی متوسل شدیم.

معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان مرکز استان در نشست کارگروه حقوق عامه گفت: برای بررسی مشکل امروز علاوه بر شورا و دهیار روستا ، دستگاه های اجرایی مسئول در این حوزه را نیز دعوت کردیم تا موضوع بررسی و چاره اندیشی شود .

مهدی سیاری افزود: در جلسه امروز دهیار و شورای روستا موضوعات را مطرح کردند نظرات کارشناسی ادارات خدمات رسان و متولیان شنیده شد .

سیاری ادامه داد: متاسفانه از سال 82 تا کنون یعنی پس از گذشت 20 سال، روستا جابجا نشده و خدمات هم به اهالی ارائه نمی شود .

معاون دادستان مرکز استان گفت: در جلسه امروز ، 2 ماه به ادارات متولی و خدمات رسان وقت دادیم موضوع را پیگیری کنند و کار کارشناسی خود را برای انتقال و یا ارائه خدمات در همین منطقه به ما اعلام کنند.

مهدی سیاری افزود: در جلسه بعدی کارگروه یعنی 2 ماه بعد، گزارش های ادارات متولی را بررسی و تا زمان رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم .

سیاری گفت: مردم با مراجعه حضوری به معاونت پیشگیری و حقوق عامه دادستانی در مرکز استان می توانند معضلات و مشکلات عمومی محل زندگی خود را مطرح و به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها