واکنش رئیس کل دادگستری استان گلستان در مورد قرار گرفتن نام وی در لیست تحریم‌های کشور کانادا

با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است

رئیس کل دادگستری استان گلستان؛ با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم
کد خبر: ۱۴۱۳۱۸۳
نویسنده شبیر دائمی

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:با تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است و با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.
حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان درباره قرار گرفتن نام خود در لیست جدید تحریم‌های کانادا گفت: در حالی که هنوز جستجو برای کشف گور‌های بی نشان کودکان بومی در کانادا ادامه دارد و از نسل کشی فرهنگی بومیان به عنوان فصلی سیاه در تاریخ این کشور یاد می‌کنند، دولتمردان کانادایی چگونه می‌توانند از نقض حقوق بشر در سیستم قضایی ایران سخن بگویند؟!
حیدر آسیابی افزود: کانادا درباره نقض حقوق بشر ابتدا باید پاسخگوی افکار عمومی جهان برای نسل کشی ۳ هزار کودک بومی، نقض آشکار حقوق بشر در بازداشتگاه‌های مهاجرتی و زندان‌های این کشور باشد.
آسیابی گفت: این که کشوری با چنین پیشینه‌ای اقدام به تحریم و متهم کردن دیگر کشور‌ها به بهانه نقض حقوق بشر می‌کند همان رفتار دوگانه مضحک غربی است که سالهاست دنبال می‌شود.
وی گفت: همه همکاران ما آگاهانه و با وجود دانستن سختی و حساسیت کار قضا، وارد دستگاه قضایی شده‌اند و این جنجال آفرینی‌ها خللی در کار ما ایجاد نکرده و نخواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر این که هیچ منافع مادی در خارج از کشور نداشته و ندارم تاکید کرد: با این تحریم‌ها عزم و اراده ما برای خدمت بیشتر شده است و با تاسی از مکتب عاشورا تا آخرین لحظه برای خدمت و جانفشانی در مسیر تحقق عدالت ایستاده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها