فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر شهیدرسول حسینی؛

شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد

یادداشتی برای چهلمین روز شهادت شهید مدافع وطن

شهیدیاسر عبدلی نماد دفاع از "زن و زندگی و آزادی"

سال ۱۴۰۱ با یک فتنه فرهنگی _امنیتی همراه بود.فتنه ای که به بهانه فوت یک دختر خانم در مرکز پلیس،کلید خورد و با شعار زن زندگی آزادی تبدیل به یک شورش علیه نظام شد و در حق نیروهای حافظ امنیت اجحاف زیادی شد .
کد خبر: ۱۴۱۲۹۰۹
نویسنده ریحانه خواجه پور

جماعت آشوبگری که خود را فرهیخته می دانستند و با شعار فریبنده خود به زنان محجبه حمله ور می شدند ، چادر از سر زنان می کشیدند،پلیس راسلاخی می کردند و به آتش می کشاندند و برای این اقدامات خود دست می زدند و هلهله سر می دادند،رفتار این جماعت آشوبگر که با تشویق و مانور رسانه های معاند همراه بود در عمل نشان داد احترام و  اعتقادی به شعارهای فریبنده خود ندارند.

در این فتنه جریان آشوبگر با همراهی معاندین با ابزار رسانه و جنگ روانی همه امکانات و سعی خود را به میدان آوردند تا جمهوری اسلامی را متهم به نقص این شعار فریبنده کنند،اما "زن،زندگی،آزادی"شعاری بود که همواره در عمر 40 سال و اندی انقلاب در دستور کار بوده است و آمار بالای موفقیت زنان در همه عرصه های فرهنگی، علمی،پزشکی،ورزشی و ...موید این سخن است .

اما جریان آشوبگر با همراهی معاندین تلاش کرداین حقیقت را نادیده بگیرندو آن را انکار کنند و جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقص این شعار کند! اما خیلی زود مشخص شد که این یک شعار فریبنده جهت نیل به اهداف سیاسی عده ای است!

با گذشت زمان و انتشار بررسی های پزشک قانونی و نهادهای قانونی مشخص شد باری دیگر با سواستفاده از سوادرسانه ای کم برخی مردم به نظام و پلیس اتهام زدند و این واقعه بهانه ای برای آغاز یک فتنه برنامه ریزی شده بود که نظام را تحت انواع فشارهای رسانه ای و جنگ روانی قرار بدهند و خسارت های جانی و مادی زیادی برجای بگذارند .

اما بعد از گذشت چندماه از فتنه "زن ،زندگی ،آزادگی "رشادت یکی از نیروهای جان بر کف فراجا برای تحقق این شعار رقم خورد که مشخص نشد چرا این واقعه در رسانه های مدعی این شعار بازخوردی نداشت و برای این رشادت قلم نزدند و میزگرد و مناظره برگزار نکردند؟

یکی از جوانان رشید و مخلص از دیاری که به بام فرهنگی استان کرمان شهره دارد،داوطلبانه با همسر و دو فرزندخود عازم منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان می شود،در واقعه یک گروگانگیری دو زن توسط اشرار،دلیرانه و شجاعانه واردصحنه می شود و برای"زن، زندگی،آزادی"درغربت جان می دهد تا کوچکترین اذیت و آزاری به دو زن نرسد و با غوطه ور شدن در خون خود باعث می شود این دو زن از چنگال اشرار رهایی پیدا کنند

باری دیگرپلیس درصحنه ایستاده تا حافظ امنیت زنان باشد،حافظ امنیت"زن،زندگی،آزادی"!

پلیسی که دواطلبانه عازم منطقه عملیاتی شده بود و حاضر شد برای امنیت و دفاع از دو زن درغربت جان بدهد،اما رفتار جماعت مدعی این شعار با پلیس چگونه بوده است؟

اکنون جای سئوال است شعار"زن،زندگی،آزادی"درکدام جبهه عملی شده است؟!در جبهه اغتشاشگران یا توسط پلیسی که تربیت یافته نظام مقدس جمهوری اسلامی است؟!

شهید یاسرعبدلی #نماد_واقعی تحقق شعار"زن،زندگی،آزادی" است که باید شهادت رشادت گونه این جوان متعهد،عرق شرم بر چهره جریان معاند،آشوبگر و بی بصیرت نشانده باشد و برای اجحافی که در حق پلیس و نظام در فتنه اخیر کردند،شرمسار باشند.

شهیدیاسر عبدلی،شهیدی فراتر از یک شهر،استان و حتی مرزهای ایران است،با احساس مسئولیت مثال زدنی در راه "زن ،زندگی ،آزادی "به درجه رفیع شهادت نایل شد و نهایت از خودگذشتگی و شجاعت خود را به رخ تمام مدعیان شعار" زن، زندگی ،آزادی" کشاند .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها