در دومین دوره میز کشوری صنعت طلا در اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

اجرای تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا برای صنعت طلا چالش‌آفرین است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

صنایع دستی رو به فراموشی احیا شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در فرهنگسراها فرصتی برای آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی ایجاد کند و با کمک اتحادیه صنایع دستی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نسل‌ نوجوان و جوان با این مهارت‌ها آشنا شوند.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۵۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمد شریعتی در خصوص لزوم توجه به جایگاه و اهمیت صنایع دستی در پیشبرد اقتصاد کشور اظهار کرد: صنایع دستی از جمله حوزه‌هایی است که می‌تواند اشتغال‌زا باشد، به ویژه برای بانوان، بنابراین باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم احیای رشته‌های صنایع دستی رو به فراموشی افزود: مدیریت شهری در فرهنگسراها فرصتی برای آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی ایجاد کند و با کمک اتحادیه صنایع دستی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نسل‌ نوجوان و جوان با این مهارت‌ها آشنا شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خواهرخوانده‌ها برای معرفی صنایع دستی گفت: شهر شیان با ۱۱ میلیون نفر جمعیت، ۲ هزار متر فضا در اختیار اصفهان برای معرفی صنایع دستی گذاشته بود که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانه های تاریخی نیز می‌تواند در اختیار صنایع دستی قرار گیرد ضمن اینکه در ساماندهی مشاغل شهری حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها