پوتین خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا:

غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود

رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در پیامی خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا در مسکو در سخنانی اعلام کرد: مخالفان غربی با اقناع، وعده و باج خواهی تلاش می‌کنند در همکاری سایر کشورها با روسیه اختلال ایجاد کنند.

رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: امیدواریم آماده سازی اسناد مربوط به کریدور شمال - جنوب هر چه زودتر تکمیل شود. کار روی روند استفاده از ارزهای ملی در تبادلات ادامه می‌دهد.

«ولادیمیر پوتین» در این خصوص ادامه داد: تغییرات اساسی در صحنه جهانی در حال رخ دادن است. دولت‌های بیشتری به توسعه مستقل خود پایبند هستند. همه کسانی که طرفدار تک قطبی گرایی هستند، به ضرر خود عمل کرده و مجبورند از دستورات اطاعت کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: مخالفان غربی با اقناع، وعده و باج خواهی سعی در کاهش همکاری سایر کشورها با روسیه دارند. مسکو همیشه به تعامل جدی با سایر کشورها می‌پردازد و به شدت به تعهدات خود عمل می‌کند.

پوتین تصریح کرد: تغییرات اساسی در حوزه مالی بین‌المللی در حال رخ دادن است. روسیه نه تنها می‌تواند خود را تطبیق دهد؛ بلکه در این زمینه به یک رهبر نیز تبدیل می شود. 

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها