مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اهواز اعلام کرد:

برگزاری اولین جشنواره آبزیان در اهواز

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اهواز گفت: نخستین جشنواره آبزیان برای اولین بار به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز به همراه ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی در کشور در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۳۱

جام جم آنلاین - خوزستان ،میثم ایل اسکندری با اعلام ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز گفت : با هدف فرهنگسازی در خصوص مصرف ماهی و ارتقا سلامت عمومی نخستین جشنواره آبزیان توسط این سازمان در پارک جزیره برگزار شد و در این جشنواره رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول 60 متر و با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد ثبت شد و به شهروندان حاضر در مراسم تقدیم گردید .


وی در ادامه بیان کرد : این جشنواره نخستین تلاش فرهنگی و تبلیغی برای ترویج استفاده از تغذیه سالم و متناسب با بوم زاد استان خوزستان بود که با مشارکت اداره کل شیلات استان برگزار شد.


براساس این گزارش، جشنواره طبخ آبزیان در اهواز با استقبال گسترده مردم اهواز و حضور دکتر مطیعی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز،علی شمسی معاون خدمات شهری شهرداری ،مهدی دهقانی مشاور رییس سازمان و مدیر کل امور استان های سازمان شیلات ایران و جمعی از مسِولان استانی و با اجرای برنامه های شاد و مفرح ،مسابقه آشپزی ،عرضه و فروش ماهی و نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد. .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها