به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حمید شکری خانقاه،مدرس ارتباطات و این دوره آموزشی گفت:روابط عمومیهایی کارآمد،اثرگذار و توانمند هستند که قادرباشند ازرنجها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.
وی افزود:شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست،بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان این است که چندمشکل سازمان را حل و دغدغهها را مدیریت کردید.
شکری،بیان کرد:باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنجهای سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.
این پیشکسوت روابط عمومی گفت:روابط عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتمادسازمان است.
وی،روابط عمومی را مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی دانست.
علی بیگزاده،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این سمیناراظهارکرد:بایددرهر کاری که به عهده داریم،درست انجام وظیفه کنیم که این مسله در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.
محمدرضا بهرامی،مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده،گفت:نیازمند همکاری روابط عمومیها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد