سرپرست اتحادیه آسانسور و پله برقی کرمان هشدار داد:

آسانسورهای ساختمان های مطرح کرمان بدون مجوز ایمنی هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان‌:

استاندارد موتور محرکه توسعه کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان،استاندارد را موتور محرکه توسعه یک کشور دانست وافزود:اگر قرار است یک کشور مسیر پیشرفت را بپیماید باید به سمت تولید برود و تولیدی را مورد تاکید قرار دهیم که مبتنی بر استاندارد باشد.
کد خبر: ۱۳۸۴۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی بیگ‌زاده،در جلسه شورای استاندارد استان گفت:بیشترجهت‌گیری شعارهای سال رهبر به سمت تولید بوده و این اهمیت استاندارد را می‌رساند.

وی،استاندارد را موتور محرکه توسعه یک کشور دانست و افزود:اگر قرار است یک کشور مسیر پیشرفت را بپیماید،باید به سمت تولید برود و قطعا تولیدی مدنظر خواهد بود که در راستای شعار سال متکی بر دانش باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت:باید دنبال تولید اشتغالزا باشیم و در سایه اقتصاد مقاومتی در هر جایی که زندگی می‌کنیم ودر هر منطقه‌ای که هستیم با ایجاد شغل مناسب و تولیدات بیشتر به سمت آبادانی و پیشرفت تلاش کنیم و وابستگی اقتصادی به بیگانگان نداشته باشیم.

بیگ‌زاده،افزود:تولیدی رامورد تاکید قرار دهیم که مبتنی بر استاندارد باشد و استانداردهای بین المللی و ملی را حفظ کند،در این صورت است که رسالت بزرگی را انجام داده ایم.

معاون استاندار کرمان اظهار داشت:واژه استاندارد اطمینان خاطر و آرامشی برای مردم است،لذاهمه دستگاه‌های اجرایی در به ثمر رسیدن این اطمینان تلاش کنند و در اولویت اول کاری خود قرار دهند.

بیگ‌زاده،با تاکید براجرا کردن دقیق مصوبات استاندارد توسط دستگا ههای اجرایی اظهار داشت:حضور شخص مدیران دستگاههای اجرایی در جلسات لازم و پیگیری مصوبات در جلسات و ارزیابی آن توسط سازمانهای اجرایی مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها