برگزاری نشست هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در کرمان

نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۰۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)و قیام خونین ۱۵خرداد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با حضور تعدادی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

علی بیگ‌زاده،معاون توسعه مدیریت وبرنامه ریزی استانداری کرمان در این جلسه گفت:کشور سه سال متوالی درگیر همه‌گیری کرونا بود و مشتاقان زیارت مرقد امام خمینی (ره) برای رسیدن به این ایام روز شماری می‌کنند که به مرقد مطهر امام برسند.

وی باتاکیدبه شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود:امسال سهم اعزامی استان‌ها به مرقد مطهر امام راحل براساس مسافت مسیرهای هر استان و شهرستان تعیین و شاخص‌هایی تعریف شده که سهمیه استان کرمان ۳ هزار نفر دیده شده است،لذا هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضروری است.

بیگ‌زاده،بحث امنیت کاروان‌های اعزامی را مهم دانست و درادامه اظهار داشت:حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها خواهد شد،لذا این مراسم باید امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود و راه توطئه دشمنان به این سرزمین بسته شود.

وی درخصوص اعزام کاروان از استان گفت:برای خروج زائرین کرمانی مرقد امام راحل،٧٥دستگاه اتوبوس بین شهری نیاز است که باید با اتحادیه راهداری شمال و جنوب پیش‌بینی و تدابیر لازم اندیشه شود،همچنین از اتوبوس‌های بعضی از دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توان استفاده کرد.

در این جلسه در خصوص امنیت کاروان‌ها،تعداد خودروهای مورد نیاز،تغذیه زائرین و همچنین اطلاع‌رسانی برای عموم مردم بحث و گفتگو شد و اعضای ستاد،برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اعزام زائرین ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها