دردیدار استاندار و مدیرکل دیوان محاسبات کرمان صورت گرفت:

تاکید بر تعیین تکلیف اراضی معطل در دست سرمایه‌گذاران

در دیدار استاندار کرمان و مدیرکل دیوان محاسبات استان بر تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌گذاران و واگذاری آنها تاکید شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این دیدار و مباحث متعددی ازجمله تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌گذاران،استفاده ازظرفیت‌های قانون بودجه ،پیگیری حقوق دولتی معادن و غیره مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

استاندار کرمان عنوان کرد:ظرفیت‌های بزرگی در قانون بودجه دیده شده که دستگاه‌ها می‌توانند برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها از آن استفاده کنند.

فداکار،پیگیری برای جرائم قطعی شده و حقوق دولتی معادن را مورد تاکید قرار داد و گفت:با حضور دیوان محاسبات در نشست شورای برنامه‌ریزی و معادن استان،نکات و مباحث مرتبط با دستورالعمل‌ها و اقداماتی که باید صورت گیرد به مدیران ارائه شود.

مسعود کاشی،مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز دراین دیدارعنوان کرد:دیوان محاسبات وسایر دستگاه‌های نظارتی قطعا در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند و در کنارکاراصلی حسابرسی شرکت‌ها ومجموعه‌های دولتی، بحث کنترل انضباط مالی در شرکت‌های سهامدار دولتی هم انجام می‌دهد.

وی بیان کرد:کنترل و بررسی اجرای دقیق تسهیلات تبصره 18 و 16 پرداختی به دستگاه‌ها به بهترین نحو که منجر به تولید شوند،پیگیری جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌ها،استفاده از بخش غیردولتی در تکمیل پروژه‌ها و انتشار اوراق مشارکت توسط دستگاه‌ها در جهت پیشبرد و سرعت عمل پروژه‌های عمرانی،فروش اموال مازاد توسط دیوان محاسبات بررسی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها