مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر؛

ناوگان ماشین آلات بنیاد مسکن بوشهر توسعه می یابد

تلاش می شود با تجهیز و توسعه ناوگان ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن بوشهر، این بخشِ مهم در عرصه سازندگی و درآمدی نقش موثرتری ایفا کند
کد خبر: ۱۴۰۶۰۲۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: تلاش می شود با تجهیز و توسعه ناوگان ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن بوشهر، این بخشِ مهم در عرصه سازندگی و درآمدی نقش موثرتری ایفا کند.

علیرضا مقدم در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه بنیاد مسکن استان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل افزود: با رایزنی ها و تلاشهای صورت گرفته وضعیت ماشین آلات بنیاد مسکن استان رو به بهبود است، که با پیگیری های انجام شده ۶ دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به این ناوگان افزوده خواهد شد.

وی گفت: طی یکسال اخیر تعدادی از ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان تعمیر و بخشی دیگر نیز جدید وارد ناوگان ماشین آلات شده است.

افزایش بهره وری از ماشین آلات و درآمدزایی در این بخش نیازمند توجه جدی به کیفیت نگهداری و سیستم های کنترل ماشین آلات است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به نقش محوری ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن در عرصه سازندگی، تصریح کرد: این استان در سال ۱۴۰۰ در بخش مسکن روستایی رتبه ۱۷ کشوری را دارا بود، و این در حالیست که هم اکنون در جایگاه نخست در کشور قرار داریم.

مقدم در ادامه به جایگاه استان بوشهر در سطح کشور در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر ۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است، که در این بخش نیز این استان جزو ۵ استان برتر کشور به شمار می رود.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها