مسابقات رالی خانوادگی در زاهدان برگزار می شود

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر خبر از برگزاری پنجمین دوره مسابقه رالی خانوادگی در شهر زاهدان به مناسبت هفته ملی شوراها یادواره شهید والامقام مطهری و شهدای معلم داد.
کد خبر: ۱۴۰۴۶۷۳

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ عباس شیبک اظهار داشت: این برنامه به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی بنیادشهیدوامورایثارگران ، اداره ورزش وجوانان شهرستان زاهدان، در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و امید است شهروندان عزیز زاهدانی با شرکت در این برنامه ، یک روز با نشاط و مفرح را در کنار خانواده سپری کنند.

 

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات شهری افزود : این برنامه با هدف فرهنگ سازی در رانندگی ایمن و توجه و اهتمام رانندگان به قوانین و مقررات رانندگی برگزار خواهد شد و در نظر است در خلال آن با استقرار تیم های کنترل در محل برخی پروژه‌های شاخص شهرداری ، این اماکن و خدمات آنها به شرکت کنندگان معرفی شود.

 

شیبک ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت‌گرفته، شرکت کنندگان در سه محور خانواده ایثارگران، بانوان و آقایان راننده با یکدیگر به رقابت پرداخته و در مراسمی از نفرات برتر تجلیل و جوایزی به آنان تقدیم خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری زاهدان علاوه بر کارهای عمرانی ،تمرکز و نظارت برفعالیتهای اجتماعی،ورزشی و فرهنگی دارد برهمین اساس در دوره ششم شورای اسلامی شهر بیشترین برنامه های فرهنگی ورزشی-حمایت ازقهرمانان و مربیان، مسابقات، همایش های ورزشی، یادواره شهدای ورزشکار، گسترش زیرساختهای ورزش همگانی وشهروندی انجام گرفته که در نوع خود کم نظیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها