رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان در هشتمین سال خود در پنجم بهمن‌ماه باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۵۰

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ عباس شیبک اظهار داشت: یادواره شهدای ورزشکار زاهدان از سال ۹۱ هرساله برگزار و امسال هشتمین دوره این یادواره در پنجم بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این یادواره از ۶۰ خانواده شهید ورزشکار شهرستان زاهدان تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

 

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان تصریح کرد: قهرمانان و پهلوانان اصلی شهدا هستند که به معنی واقعی هم در این دنیا مدال قهرمانی و ورزشی کسب کردند و هم در آخرت مدال افتخار و ایثار گرفتند و امروز به‌عنوان قهرمانان و انسان‌های تأثیرگذار جامعه قلمداد شوند.

 

وی ادامه داد: امروز انتظار است تا ورزشکاران ما با تأسی از سیره شهدا، بتوانند الگوهای اخلاق و پهلوانی در میادین ورزشی داشته باشند.

 

شیبک اذعان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا باعث ارتقا فرهنگ جامعه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

 

وی گفت: در این یادواره همچنین از ۳۰ خبرنگار حوزه فرهنگ و رسانه شهرستان زاهدان که در ترویج فرهنگ ورزش و ایثار و شهادت همکاری داشتند تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

 

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان خاطرنشان کرد: این برنامه هرساله به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری، بنیاد شهید و سپاه زاهدان و برگزار و تلاش داریم که هرساله بتوانیم این برنامه را بهتر از سال گذشته برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها